اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان فراهان:

اداره ورزش فراهان در اندیشه پرورش مربیان بومی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان فراهان گفت: پرورش مربیان بومی از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره در سال آینده است.

اداره ورزش فراهان در اندیشه پرورش مربیان بومی است

مهرداد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به استعداد بالای جوانان این منطقه در رشته‌های مختلف ورزشی به دنبال این هستیم که با پرورش مربیان و داوران بومی زمینه توسعه و گسترش تمامی رشته‌ها را در این شهرستان فراهم سازیم.

وی تصریح کرد: از آنجا که چند سال بیشتر از تبدیل شدن منطقه فراهان به شهرستان نمی‌گذرد، زیرساخت‌های لازم برای گسترش ورزش در این شهرستان فراهم نیست و ما به دنبال این هستیم در سال آینده زمینه بهره‌‌مندی جوانان از تمامی رشته‌های مورد علاقه‌شان را فراهم سازیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان فراهان ادامه داد: هم اکنون پنج هیئت ورزشی در بخش بانوان و 10 هیئت ورزشی در بخش آقایان در فراهان مشغول فعالیت هستند که بیش از یک هزار و 500 ورزشکار در این هیئت‌‌ها به فعالیت ورزشی مشغولند.

محمودی گفت: در حال حاضر تنها 20 مربی و داور فعال در این شهرستان مشغول فعالیت هستند که امیدواریم سال آینده شاهد افزایش این تعداد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی سالن ورزشی خنجین با صرف اعتباری بالغ بر 338 میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/870012/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول