اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

وحدت دلسوزانه و مدبرانه نیاز ضروری جامعه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: وحدت و وفاق همراه با عقلانیت و حرکت‌های سنجیده نیاز ضروری و اصلی ما است تا جامعه دچار التهاب و تنش خاص نشود.

وحدت دلسوزانه و مدبرانه نیاز ضروری جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: مسئولان نظام ضرورت دارد در این فضا اختلافات را کنار گذاشته و از حرکت‌های دشمن شاد کن پرهیز کنند چرا که این ملت با پایبندی و ولایتمداری خود در 22 بهمن امسال که همه نشان دادند که در صحنه بوده و آگاه و بصیر مسائل مختلف را رصد می‌کنند.

وی با یادآوری اینکه بزرگ‌ترین پشتوانه این نظام اسلامی مردم وفادار هستند، تصریح کرد: این ملت حاضر هستند مشکلات اقتصادی، کمبودها و برخی کاستی‌ها را تحمل کنند اما در جامعه آنها نمودی از تفرقه و دو دستگی مشاهده نشود چرا که به خوبی می‌دانند استکبار جهانی امروز با حربه کثیف تفرقه و جدایی بین مردم با دولت و حاکمیت به میدان آمده تا بتواند از این طریق اهداف شومش را تحققی عینی ببخشد.

قیاسی چهره درخشان از پشتیبانی این ملت از نظام را راهپیمایی غرورآفرین 22 بهمن توصیف کرد و افزود:‌ 22 بهمن امسال در حقیقت حرکتی غرورانگیز از همبستگی ملت در پشتیبانی از حاکمیت اسلام بر این سرزمین بود که به یقین روز به روز شاهد به ثمر نشستن اهداف و ارزش‌های متعالی اسلام و مکتب حیات‌بخش نبوی و علوی می‌باشیم.

این مسئول در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: این ملت راه‌های سخت و هولناک‌تر از تحریم‌های اقتصادی را پشت سر گذاشته و امروز به درجه‌ای از مقاومت، بصیرت و خوداتکایی رسیده که هیچ نیازی به همراهی جبهه کفر و شیاطین وجود ندارد.

وی ضمن توصیه عموم نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اضافه کرد: ما باید در هر حال خدا را ناظر بر اعمال و رفتارمان بدانیم و با دوری از گناهان زمینه صعود به ارزش‌های متعالی را فراهم آوریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه بیله‌سوار تقوا را زمینه‌ساز اصلاح بسیاری از امور و نارسایی‌ها توصیف کرد و ادامه داد: اگر جبهه استکبار و کفر انسان‌های عاقل، مدیر و مدبر را به سمت تنش و هیجان‌های کاذب سوق می‌دهند به دلیل ترس و واهمه‌ای است که آنها از حقیقت فطری بشر دارند.

قیاسی همچنین خطاب به مسئولان شهرستانی گفت:‌ در برطرف کردن مشکلات و گره‌های اقتصادی مردم در روزهای پایانی سال همت کنید تا مردم عیدی خود را مطلوب و مناسب به خاطر حضور و مشارکت همه‌جانبه در تمام صحنه‌ها به ویژه راهپیمایی 22 بهمن دریافت کنند.

وی یکی از پیام‌های روشن و آشکار حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن امسال را لبیک به ندای مقام معظم رهبری در حفظ وحدت و همدلی بیشتر توصیف کرد و افزود: دشمنان این نظام امروز احساس کردند که مردم با رخوت و خستگی و تنگناهای اقتصادی در صحنه حاضر نمی‌شوند اما پرشورتر از گذشته شاهد حضور آحاد مردم در حمایت همه‌جانبه از جمهوری اسلامی ایران بودیم.

انتهای پیام/62006/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول