اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشجویان مازندران با اشاره به اتفاقات اخیر مجلس و دولت

حفظ وحدت میان مسئولان یک امر استراتژیک است

خبرگزاری فارس: دانشجویان مازندران در بیانیه‌ای تأکید کردند: اکنون که جمهوری اسلامی در طی یکی از خطرناک‌ترین پیچ‌های عمر خود است حفظ وحدت و همدلی میان مسئولان یک امر استراتژیک است.

حفظ وحدت میان مسئولان یک امر استراتژیک است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابلسر، شورای تبیین مواضع سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری (ره) در مازندران با صدور بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرنگار خبرگزاری فارس فارس قرار گرفت، با انتقاد از برخی ناملایمات بین مسئولان بر ضرورت حفظ وحدت حول محور ولایت تأکید کردند.

در ابتدای این بیانیه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده‌اند «سران سه قوه باید با وظیفه‌شناسی از هرگونه کشاندن اختلاف‌ها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند قطعاً به کشور خیانت کرده است»، آمده است: بر اساس این فرمایش ولی امر مسلمین، جهان فضای امروز جامعه ایران اسلامی نیازمند به وحدت مسئولان است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مردم مؤمن و متدین جمهوری اسلامی ایران با گذشت 34 از انقلاب، رنج‌ها را به جان خریدند و مقابل ظلم، فساد و استکبار و ... ایستادند و درخت انقلاب را با خون بیش از 300 هزار شهید آبیاری کرده‌اند تا زمینه‌ساز ظهور حضرت بقیة‌الله شود.

در این بیانیه تأکید شد: با توجه به روحیه امت مسلمان ایران اسلامی کمترین انتظار از مسئولان این است که اختلافات، منافع شخصی و ... را کنار بگذارند و گوش به فرمان رهبر باشند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: علاوه بر فرمایش رهبری حکیم بر حفظ وحدت، جلوگیری از بروز اختلافات خواسته تمامی توده‌های مردم است و یقیناً مردم کسانی که به خاطر منافع شخصی خود و اطرافیان خود کلام رهبری را زیر پا بگذارند، نخواهند بخشید. اکنون که جمهوری اسلامی در طی‌ یکی از خطرناک‌ترین پیچ‌های عمر خود است حفظ وحدت و همدلی میان مسئولان یک امر استراتژیک است چرا که ایران اسلامی چشم و چراغ ملت‌های بیداری است که اسلام را راه رهایی خود از چنگال استبداد و استکبار می‌دانند.

در پایان این بیانیه آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری (ره) از تمامی مسئولان به‌ویژه رؤسای قوا درخواست می‌کند با درایت و خویشتن‌داری تمام برای به کرسی نشاندن عملی فرمایشات ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای قدم بردارند تا موجب رضایت مردم رنج‌ کشیده ایران اسلامی و خشنودی شهدا و امام شهیدان (ره) شوند.

انتهای پیام/86025/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول