اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهریار در مجلس:

اختلاف‌افکنی میان مسئولان خط دشمن است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاف‌‌افکنی میان مسئولان و جدایی ملت و نظام خطی است که دشمنان اسلام و انقلاب دنبال می‌کنند.

اختلاف‌افکنی میان مسئولان خط دشمن است

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: کشورهای استکباری و استعمارگران جهان امروز نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی به دلایل مختلف از جمله حمایت از مظلومان و ایستادگی در برابر زورگویی غربی‌ها، کینه عمیقی بر دل دارند.

وی تصریح کرد: این کینه و عداوت امری مخفی و پوشیده نیست و غربی‌ها به صراحت علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران توطئه می‌کنند و حتی از راه‌اندازی حمله نظامی علیه ایران اسلامی رویگردان نبودند.

نماینده مردم شهریار در خانه ملت تأکید کرد: در طی سه دهه اخیر ملت ایران و مسئولان نظام در برابر تمام تهدیدها و توطئه‌ها ایستادگی کرده و با همدلی و وحدت تهدیدها و دشمنی‌ها را خنثی کرده‌اند.

گروسی گفت: به همین دلیل دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال ایجاد تفرقه و دودستگی در کشورمان هستند و با توطئه‌های مختلف می‌خواهند وحدت موجود را بشکنند.

وی تأکید کرد: بنابراین تفرقه‌افکنی و تلاش برای اختلاف میان مسئولان و مردم خطی است که دشمنان پیگیری کرده و نباید ناخواسته در زمین آنها بازی کنیم.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی افزود: در این شرایط باید هوشیاری و بصیرت بیشتری داشته باشیم و مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم.

گروسی در پایان تاکید کرد: حرکت در مسیر ولایت و پرهیز از رفتارها و گفتاری حاشیه‌ای مهم‌ترین وظیفه‌ای است که همه مردم و به ویژه سران نظام بر عهده دارند و نباید به دشمنان اجازه دهیم که از اختلافات درونی نظام سوء‌استفاده کنند.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول