اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

مسئولان نظام‌ قدر‌شناس مردم باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: با توجه به حضور گسترده ملت در راهپیمایی 22 بهمن مسئولان نظام باید قدر‌شناس مردم باشند.

مسئولان نظام‌ قدر‌شناس مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهربابک اظهار داشت: حدود دو سال است که آمریکا و کشورهای متحد آمریکا، ایران اسلامی را تحریم کرده‌ و روز به روز ‌این تحریم‌ها را افزایش می‌دهند.

وی هدف آنان از این تحریم‌ها را نابود کردن ملت ایران دانست و افزود: ملت ایران به دلیل آن که از انقلاب، دین و ایمان خود حمایت می‌کنند از سوی دشمنان اسلام تحت فشار قرار گرفته‌اند، اما ‌در راهپیمایی 22 بهمن ‌به همه‌ یاوه‌گویان غربی و دشمنان اسلام اعلام کردند که تحت هیچ شرایطی دست از دین و انقلاب خود بر نمی‌دارند.

منتظری تصریح کرد: دشمنان امیدوار‌ بودند که نتیجه تحریم‌های خود را در راهپیمایی 22 بهمن‌ با حضور حداقلی مردم بگیرند، اما ملت ایران با حضور چشمگیر و خیره‌کننده خود در صحنه‌ چنان درسی به آنها دادند که تا آخر عمر فراموش نکنند.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی به اندازه‌ای گسترده بود که حتی رسانه‌های غربی هم نتوانستند این مراسم را پوشش ندهند و در رسانه‌های خود خبر از حضور صدها هزار نفری در راهپیمایی‌ دادند و این در صورتی است که در راهپیمایی سال قبل اعلام کرده بودند، ملت ایران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن حضور هزاران نفری داشتند.

منتظری خاطر‌نشان کرد: ملت ایران حمایت همه جانبه خود را از رهبری و نظام اعلام کردند و حال این مسئولان هستند که باید قدر مردم را بدانند و از بهانه‌جویی‌ها و برخی بدرفتاری‌ها خود‌داری کنند.

وی همچنین با اشاره به خدمات انجام شده از سوی جامعه ‌مدرسان حوزه علمیه قم به نظام و انقلاب اسلامی گفت: خدمات انجام شده از سوی جامعه ‌مدرسان حوزه علمیه قم به نظام و انقلاب بر هیچ‌کس پوشیده نیست و این تشکل نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

انتهای پیام/80023/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول