اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج خبر داد

تشکیل میز خدمت و ملاقات مردمی در آوج

خبرگزاری فارس: فرماندار آوج از تشکیل میز خدمت و ملاقات مردمی در این شهرستان خبر داد.

تشکیل میز خدمت و ملاقات مردمی در آوج

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قزوین، سیدعبدالله موسوی اظهار داشت: در راستای برقراری ارتباط مستقیم با مردم و فراهم کردن شرایط دسترسی آسان شهروندان با مسئولان و مدیران خدمتگذار در سی و چهارمین سال روز پیروزی انقلاب اسلامی میز خدمت فرماندار و مدیران دستگاه‌ها در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

وی افزود: در جریان این ملاقات بیش از 100 نفر به طور مستقیم و رو در رو با فرماندار و نماینده دیدار و به طرح مسائل و مشکلات پرداختند.

فرماندار آوج اذعان داشت: درخواست تسهیلات بانکی، کمک مالی و طرح مشکلات شخصی از قبیل اشتغال از عمده‌ترین مسائل و مشکلات ملاقات‌ کنندگان بود.

وی افزود: مشکلات در روستاها و شهرداری‌‌ها، سرمایه‌گذاری و همچنین مسائل صنعت، خیریه و فعالیت‌های عام‌المنفعه بخش دیگری از موضوعات مطرح شده توسط شهروندان در جریان ملاقات با مدیران دستگاه‌های اجرایی بود.

موسوی عنوان کرد: هدف از برگزاری میز خدمت، اکرام هرچه بیشتر مراجعه ‌کنندگان به ادارات و تسهیل در انجام خدمات است.

وی خاطرنشان کرد: در جلسات شورای اداری شهرستان همواره بر این نکته تأکید دارم که تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب و رعایت اخلاق اسلامی با مردم باید سرلوحه مدیران باشد و تخلف از این مقوله به هیچ عنوان قابل بخشش و اغماض نخواهد بود.

وی ادامه داد: در همین راستا در مجموعه فرمانداری آوج روز مشخصی برای پذیرش ارباب رجوع وجود ندارد و در تمام اوقات غیر از زمان جلسات و نشست‌ها دفتر فرماندار برای ملاقات مردمی باز است.

وی در خاتمه گفت: ما باید به این باور برسیم که ارباب رجوع در حقیقت ولی نعمت ما است و تسریع در خدمت‌رسانی را باید به نحو احسن انجام دهیم.

انتهای پیام/2667/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول