اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

رئیس جمهور آینده باید توانایی اداره قوه مجریه را داشته باشد

خبرگزاری فارس: ‌امام جمعه رفسنجان گفت: رئیس جمهور آینده باید توانایی انجام کار و اداره بزرگ قوه مجریه را داشته باشد.

رئیس جمهور آینده باید توانایی اداره قوه مجریه را داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس‌ رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان با اشاره به حدیثی ‌از امام حسن عسکری(ع) سوار شدن بر مرکب باطل را موجب رفتن به سرزمین پشیمانی دانست و اظهار داشت: این امام معصوم(ع) فرمودند، هر کس سرشتش تقوا و طبیعتش گذشت و فداکاری باشد، دوستانش در جامعه زیاد می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: تواضع تنها در برابر خداوند ارزش دارد و در آیات قرآن به رکوع و سجود و انجام کارهای نیک سفارش فراو‌ان شده است.

رمضانی‌پور با تاکید بر رعایت حق دیگران ابراز داشت: حقوق دیگران را باید پرداخت تا بندگی انسان در برابر خداوند کامل شود و نیز انسان باید در خدمت پروردگارش باشد و آسیب و آزاری به دیگران نرساند. کار خیر تنها به ساخت و ساز نیست، بلکه ساختن انسان و تربیت نیروی متعهد بزرگترین کارهای خیر است.

خطیب جمعه رفسنجان‌ خاطر‌نشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بصیرتی دیگر از مردم را نشان داد و امام راحل در این زمینه فرمودند، «در تمام دنیا مردمی به خوبی مردم ایران پیدا نمی‌شود و این ملت نمونه نزد خداوند اجری عظیم دارند» و شرکت مردم ولایی شهرستان در جشن میلاد شهدا نیز ستودنی بود.

رمضانی‌پور با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، شرط بقای انقلاب و استقلال ایران را حضور روحانیت در صحنه‌ها خواند و بیان کرد: اهمیت حضور‌ روحاینت از سال‌های دور ثابت شده است.

وی به مسئولان فعلی و آینده ایران گفت: ملت ایران بیدار است،‌ مسئولان بداخلاقی‌ها را کنار بگذارند و به فکر مردم باشند و به درد جامعه رسیدگی کنند.

رمضانی‌پور تصریح کرد: مسئولان بدانند که مردم ‌بر کار آنها ناظر هستند، بدانند که فردای قیامت باید جوابگو باشند. کسی که می‌خواهد رئیس جمهور آینده این مملکت باشد، باید توانایی انجام کار و اداره قوه بزرگ مجریه را داشته باشد.

رمضانی‌پور گفت: مردم باید بصیرت و فهم خود را هر روز بالاتر ببرند و کسی که لیاقت خدمت به جامعه اسلامی را دارد انتخاب کنند تا خاری در چشم رهبر نشود.

وی اذعان داشت: امام خمینی(ره) فرمودند «از حمله نظامی دشمنان نترسید، بلکه از اختلافات داخلی دوستان بترسید که به ملت و مملکت آسیب می‌زند».

انتهای پیام/80016/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول