اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی

افتتاح 37 هزار مسکن مهر در آذربایجان شرقی با حضور رئیس‌جمهور

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی از افتتاح 37 هزار واحد مسکن مهر در سطح استان با حضور رئیس جمهور خبر داد.

افتتاح 37 هزار مسکن مهر در آذربایجان شرقی با حضور رئیس‌جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در حاشیه افتتاح طرح برق‌رسانی به مسکن مهر در شهر جدید سهند، گفت: هم‌اکنون 33 هزار و 400 واحد مسکن مهر در سطح استان آماده بهره‌برداری است که در تلاش هستیم با اضافه کردن تعداد بیشتری از واحدهای احداث شده، 37 هزار واحد از پروژه‌های مسکن مهر را در سفر رئیس جمهور، آماده افتتاح کنیم.

وی افزود: علاوه بر این، سه طرح عمرانی دیگر شامل کنارگذر غربی تبریز، قطعه آخر آزادراه تبریز- زنجان و جاده میانه- میاندوآب در سفر قریب‌الوقوع دکتر احمدی‌نژاد به آذربایجان شرقی به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با تشریح وضعیت پروژه‌های مسکن مهر در سطح استان، اظهار داشت: در حال حاضر 16 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر، شش هزار و 300 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر و هشت هزار و 500 واحد در شهر جدید سهند آماده واگذاری به مردم است.

وی با بیان این که آذربایجان شرقی جزو استان‌های طراز اول در بحث مسکن مهر است، افزود: تاکنون 20 هزار واحد مسکن مهر در استان تحویل مردم شده و تلاش می‌کنیم با افتتاح پروژه‌های جدید این رقم را تا سال آینده به 90 هزار واحد برسانیم.

علیرضابیگی در خصوص مسکن مهر شهر جدید سهند نیز گفت: شهر جدید سهند به دلیل توزیع مناسب پروژه‌های مسکن مهر و افزایش وسعت الحاقی به این شهر، رتبه اول شهرهای جدید کشور در بخش مسکن مهر را در اختیار دارد.

وی افزود: شهر سهند در حال تبدیل شدن به شهری بزرگ و مدرن است و با اتمام پروژه‌های مسکن مهر، این شهر حتی از شهر مراغه که بزرگترین شهر استان بعد از تبریز است نیز بزرگتر خواهد بود.

علیرضابیگی تاکید کرد: رونق سکونت در این شهر بزرگ نیازمند تکمیل زیرساخت‌ها و تامین امکانات مناسب برای زندگی است که این موضوعات نیز به سرعت در حال انجام است.

وی اظهار داشت: یکی از زیرساخت‌های ضروری برای شهر جدید سهند، امکان ارتباط این شهر با تبریز است که در این راستا بزرگراه تبریز- سهند می‌تواند با کاهش فاصله سفر بین این دو شهر به هشت دقیقه، تحول بزرگی در زندگی ساکنان مسکن مهر ایجاد کند.

علیرضابیگی با بیان این که عملیات اجرایی این بزرگراه در حال انجام است، افزود: طرح نهایی در خصوص ارتباط تبریز و شهر جدید سهند، اتصال سهند به قطار شهری تبریز خواهد بود.

انتهای پیام/60002/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول