اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس انجمن سپک‌تاکرای استان مرکزی:

تیم بانوان سپک‌تاکرای شهرداری اراک شایسته قهرمانی است

خبرگزاری فارس: نائب رئیس انجمن سپک‌تاکرای استان مرکزی گفت: تیم بانوان سپک‌تاکرای شهرداری اراک شایسته قهرمانی در مسابقات لیگ باشگاهی است.

تیم بانوان سپک‌تاکرای شهرداری اراک شایسته قهرمانی است

رویا جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: تیم شهرداری اراک از روز گذشته چهار دیدار را در راستای مسابقات لیگ باشگاهی بانوان سپک‌تاکرا پشت سر گذشته که در هر چهار دیدار موفق به شکست رقبای خود شده است.

وی تصریح کرد: نماینده استان مرکزی در نخستین روز این رقابت‌ها نماینده گیلان نائب قهرمان فصل گذشته کشور را با نتیجه سه بر دو از پیش رو برداشت و در دومین دیدار خود نیز موفق شد همین تیم را در بخش دو نفره با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

نائب رئیس انجمن سپک‌تاکرای استان مرکزی ادامه داد: شهرداری اراک همچنین در سومین دیدار خود به مصاف تیم خوب لرستان رفت که با شایستگی تمام توانست این تیم را نیز در دو بخش رگو و دو نفره با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

جعفری با بیان اینکه 16 تیم از برترین‌های کشور در مسابقات لیگ باشگاهی حضور یافته‌اند، گفت: تیم‌های خراسان شمالی، گلستان و زنجان رقبای بعدی نماینده استان در این دوره از مسابقات هستند که با توجه به آمادگی بسیار بالای ورزشکاران و تمرینات بسیار خوبی که پشت سر گذاشته‌اند، امیدواریم بچه‌های شهرداری اراک بتوانند به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یابند.

وی افزود: تیم سپک‌تاکرای بانوان شهرداری اراک از معدود تیم‌هایی است که از استان مرکزی در مسابقات لیگ کشوری حضور دارد و با توجه به استعداد بالای ورزشکاران، شایسته کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات است.

انتهای پیام/87004/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول