اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری مازندران:

فرمایشات رهبری فصل الخطاب است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با تاکید بر فصل الخطاب بودن فرمایشات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: مسئولان کشور باید با اتحاد، سرافرازی و نشاط به سازندگی و توسعه کشور بپردازند.

فرمایشات رهبری فصل الخطاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، سید عباس حسینی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه معاون فرماندار قائمشهر، سه نکته اساسی وجود عالمان پرهیزگار، سرمایه‌گذاران سخاوتمند و مسئولان صدیق و خدمتگزار را عوامل مهم برای شکوفایی و ترقی جامعه عنوان کرد.

وی با انتقاد از کم‌توجهی افراد به رعایت اصول اخلاقی همچون غیبت نکردن، دوری از افترا و پرهیز از دروغ تصریح کرد: جامعه ما در این بعد مقداری تزلزل دارد که آن هم به توطئه‌های شیطان بزرگ برمی‌گردد.

حسینی‌نژاد افزود: با وجود تلاش آمریکا برای ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان و تلاش برای کشاندن مدیران به زراندوزی و اشرافی‌گری و اعمال فشار تحریم، مردم پس از 34 سال با شعور و با بصیرت وارد صحنه شدند و در راهپیمایی 22 بهمن امسال شکست دیگری را برای شیطان بزرگ رقم زدند.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با تاکید بر فصل الخطاب بودن فرمایشات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: مسئولان کشور باید دست به دست هم دهند و با اتحاد، سرافرازی و نشاط به سازندگی و توسعه کشور بپردازند زیرا دشمن برای متزلزل کردن مردم از طریق تحریم اقتصادی از هیچ کاری روگردان نیست.

وی افزود: در فتنه 88 افراد زیادی بدون بصیرت عمل کردند ولی اینک مسئولان و مدیران باید همچون مردم، بصیر و هوشمند باشند و با تکیه بر فرهنگ عاشورایی، شکست‌های دیگری برای آمریکا که شکست‌خورده نظامی و سیاسی ملت ایران است رقم بزنند.

انتهای پیام/86008/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول