اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان گناوه:

تاکید رهبری بر اعدام سلمان رشدی بر اساس اندیشه‌های ناب اسلامی است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان گناوه گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر اجرای حکم اعدام سلمان رشدی دقیقا بر اساس اندیشه ناب اسلامی است که مانند امام راحل این حکم را حکومتی می‌داند.

تاکید رهبری بر اعدام سلمان رشدی بر اساس اندیشه‌های ناب اسلامی است

غلامرضا امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: سلمان رشدی یکی از خبرسازترین نویسندگان هتاک به قرآن قرن بیستم بود، به همین علت که خشم یک میلیارد مسلمان را برانگیخت.

وی بیان کرد: او با انتشار کتاب آیات شیطانی به عنوان بارزترین جلوه دشمنی استکبار جهانی با اسلام ناب محمدی و به عنوان یک توطئه جدید استعمار و امپیرالیسم جهانی با هماهنگی صهیونیسم بین‌الملل به میدان آمد.

امیری بیان داشت: هدف و انگیزه اصلی آن‌ها مقابله با اسلام اصیل و تحریف حقایق دینی و فرهنگی مسلمین و هم چنین تزلزل در باورهای مذهبی در بین نسل جوان و مشتاق به اسلام و هواداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان به خصوص کشورهای اسلامی و سست کردن چارچوب بنیان‌های و حکم الهی که انقلاب اسلامی بر آن استوار است، بود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان گناوه خاطرنشان کرد: او در ضدیت با اسلام و معرفی اسلام به عنوان دین خشن و تروریست پرور و ارائه چهره مشوه از اسلام، قرآن و پیامبر و همچنین ایجاد ابهام در ذهن انسان غربی نسبت به باورها و مقدسات اسلامی مخصوصا زدن ریشه وحی و با ایجاد تردید در آیات محکم الهی تیر زهرآلود این قلم بدست مزدور رها شد و قلوب میلیونها مسلمان را جریحه‌دار کرد که امام(ره) آن پیر روشن ضمیر دشمن ستیز، حکم حکومتی تاریخیش را در 25 بهمن 67 با جمله انا لله و انا الیه راجعون که شدیدترین حالت حزن و تالم ایشان را بیان می‌کند،برای همه مسلمانان جهان گوشزد فرمودند و اجرای آن را خواستار شدند.

وی گفت: در همین ارتباط دولت وقت روز 26 بهمن را عزای عمومی اعلام کرد و حتی بعد از آنکه رسانه‌های گروهی غرب برای رهایی سلمان رشدی مرتد از این بن بست و مرگ حتمی، به دروغ به مسئولین نظام نسبت دادند که اگر رشدی توبه کند حکم اسلام درباره او لغو می‌شود، اما امام(ره) فرمود: اگر سلمان رشدی توبه کند و زاهد زمان شود، باید او را به درک و اصل گردانید و چند روز بعد آن امام(ره) روشنگر فرمودند: ترس من این است که تحلیلگران 10 سال دیگر بر کرسی  قضاوت بنشیند و بگویند باید دید آیا فتوای اسلامی و حکم اعدام سلمان رشدی مطابق اصول و قوانین دیپلماسی بوده است یا خیر؟.

دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان گناوه خاطرنشان کرد: البته قضیه آنان دفاع از یک فرد نیست بلکه حمایت از یک جریان ضد اسلامی و ضد ارزشی است، که بنگاه‌های صهیونیستی و انگلیسی و آمریکایی به راه انداخته‌اند و با حماقت و عجله او را رویاروی جهان اسلام قرار داده‌اند.

امیری در پاسخ به این سوال که چرا مقام معظم رهبری بر اجرای حکم امام خمینی(ره) درباره نویسنده کتاب آیات شیطانی همواره تاکید دارند؟، گفت: سردمداران غرب همواره درصددند مسلمانان را به عقب نشینی از این موضوع و حکم بر حق وادارند تا قلم به دستان مزدور آنها در فضایی امن و بدون ترس بر علیه اسلام و مسلمانان توطئه کنند.

وی ادامه داد: اما تاکید مقام معظم رهبری بر اجرای حکم امام دقیقا بر اساس اندیشه ناب اسلامی است که مانند امام راحل این حکم را حکومتی می‌داند که مبادا تحلیلگران به ظاهر مسلمان و پشیمان از گذشته خود برای خوشایند غربی‌ها تحلیل کنند که آیا هنوز هم حکم اعدام سلمان رشدی لازم الاجرا است یا خیر؟

امیری گفت: بنابراین امام خامنه‌ای در سال 1383 در پیامی به زائران خانه خدا بر واجب القتل بودن سلمان رشدی تاکید کرده بودند و اکنون نیز بر اساس احکام اصیل اسلام و قرآن در برابر توطئه‌های غرب فریاد می‌زند که من دیپلمات نیستم من انقلابی‌ام.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گناوه تصریح کرد: صدور حکم حکومتی امام(ره) بعد از گذشت 24 سال و تاکید مقام معظم رهبری بر آن حکم بدون ذره‌ای کم و زیاد کردن پابرجا و آماده اجرا به قوت خود باقی است تا فضای امن توهین به اسلام و قرآن را از توطئه‌گران غربی بگیرد درست بر خلاف میل کسانی که برای دست برداشتن از شعارهای تهاجمی انقلاب نسبت به نظام سلطه و توجیه آن برای ضرورت ثبات سیاسی برای توسعه سعی داشتند حکم امام راحل را به یک فتوای فقهی صرف تقلیل و تنزل دهند، امری که همان روزها توسط خود حضرت امام( ره) پیش بینی شده بود.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول