اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اقدامات مناسب

دفع بوی نا‏مطبوع روستای کوشکن هر چه سریعتر عملی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار زنجان با اشاره به مشکلات روستای «کوشکن» گفت: بوی نا‏مطبوع در روستای کوشکن با اقدامات مناسب باید هر چه زودتر برطرف و از بین برود.

دفع بوی نا‏مطبوع روستای کوشکن هر چه سریعتر عملی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس راشاد ظهر امروز در مراسم افتتاح نمادین ساختمان دهیاری روستای کوشکن همزمان با افتتاح طرح‏های توسعه روستایی در سراسر کشور، اظهار کرد: فعالیت‏های مناسبی برای کاهش مشکلات روستای کوشکن صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بوی نامطبوع در روستای کوشکن در سال‏های اخیر مشکلات بسیاری برای روستاییان به وجود آورده بود، افزود: با اقدامات مناسب این مشکل کاهش یافته است.

* تصفیه‏خانه فاضلاب شهری زنجان عامل بوی نامطبوع

فرماندار زنجان با بیان اینکه بوی نامطبوع در این روستا به دلیل تاسیسات تصفیه‏خانه فاضلاب شهری زنجان است، یادآور شد: با پیگیری مسئولین این مشکل در حد بسیاری خوبی کاهش یافته است.

وی به طرح هادی روستای کوشکن اشاره کرد و گفت: قبل از اجرای طرح هادی در این روستا مشکلات بسیاری برای اهالی کوشکن وجود داشت.

* بهبود وضعیت بافت مسکونی روستا

راشاد با بیان اینکه با اجرای طرح هادی روستا مشکلات اهالی مرتفع شده است، افزود: مشکلات تردد و کیفیت اسکان در بافت روستا بسیار ارتقا پیدا کرده است.

فرماندار زنجان به ارتقای وضعیت معابر اصلی روستا اشاره کرد و بیان کرد: با اجرای طرح هادی هدایت آب‏های سطحی در داخل شبکه روستا به شکل مناسبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به مشکل آب شرب روستای کوشکن، خاطرنشان کرد: با انشعاب از آب عبوری برای دانشگاه زنجان مشکل آب شرب روستا برطرف شده است.

راشاد با بیان اینکه در حال حاضر برای تردد اهالی روستا به شهر مشکلاتی وجود دارد، یادآور شد: با پیگیری مسئولان شهرستان در آینده نزدیک پل فلزی برای تردد اهالی روستا پیش‌بینی شده است.

فرماندار زنجان با درخواست از اهالی روستا برای آبادانی روستا، اظهار داشت: روستاییان باید برای پاک‏سازی و توسعه روستا تلاش کنند.

* لزوم توجه به عمران روستایی

وی توسعه عمران روستایی در شهرستان زنجان را مورد تاکید قرار داد و گفت: در سال‏های اخیر فعالیت‏های مناسبی در این راستا صورت گرفته است.

راشاد افتتاح طرح‏های توسعه روستایی در استان را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: بهره‏برداری پروژه‏های روستایی گام مثبتی در راستای توسعه و آبادانی روستا است.

فرماندار زنجان با بازدید از طرح هادی روستایی و ساختمان دهیاری روستای کوشکن از نحوه اجرای پروژه‏ها بازدید کرد.

وی با حضور در بین مردم روستای کوشکن در مورد مشکلات با آن‏ها گفت‏و‏گو کرد.

همچنین در این بازدید اهالی روستای کوشکن با انتقاد از بوی نامطبوع در این روستا خواستار توجه جدی مسئولان برای برطرف شدن کامل این مشکل شدند.

انتهای پیام/73002/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول