اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کامیان:

روستاها جایگاه اصلی تولید در کشور هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار کامیاران با اشاره به لزوم توجه هرچه بیشتر به مناطق روستایی، روستاها را جایگاه اصلی تولید در کشور عنوان کرد.

روستاها جایگاه اصلی تولید در کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، علی‌عسکر روحانی امروز در مسجد روستای فارس‌آباد با اشاره به خیر و برکت ماه ربیع‌الاول و اهمیت و جایگاه این ماه در بین مسلمانان گفت: در ایام ولادت با سعادت فخر دو عالم  بهترین فرصت برای ایجاد وحدت و یکدلی فراهم می‌شود و جا دارد که همه ما از این فرصت در راستای تقویت یکدلی تلاش کنیم.

وی با اشاره به حماسه حضور مردم شهرستان کامیاران در راهپیمایی باشکوه روز 22 بهمن امسال گفت: زمانی که همه قدرت‌های خارجی با بهره‌گیری از کانال‌های تبلیغی و ارتباطی تلاش داشتند که به وحدت و دستاوردهای این مردم و انقلاب ضربه بزنند بار دیگر مردم ثابت کردند که هیچگاه از ارزش‌ها و دستاوردهای خود دست نخواهند کشید.

فرماندار کامیاران با یادآوری تأکیدات مقام معظم رهبری بر اجرای اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی راهکار مؤثر مقابله با تحریم‌ها تاکید کرد: با هدف ارتباط نزدیک با اقشار مختلف مردم، جلسه توسعه بخش کشاورزی را به سطح روستاها آورده است تا روستائیان خود از نزدیک با مراحل پیگیری‌ امور آشنا شوند و بدون واسطه خواسته‌ها و نیازهای آنان در جلسات مطرح شود.

وی همچنین از روستاها به عنوان جایگاه اصلی تولید نیازمندی‌های مردم یاد کرد و گفت: با کمک به رونق اشتغال و کار در سطح روستاها با توجه به وجود استعدادها، پتانسیل‌ها و توانایی‌های مختلف در مناطق روستایی می‌توان زمینه‌های توسعه و عمران استان و کشور را بیش از پیش فراهم کرد.

گفتنی است کشاورزان روستاهای فارس‌آباد، فرج‌آباد و هندیمن که در دور افتاده‌ترین نقطه بخش موچش شهرستان کامیاران قرار دارند با استقبال از اقدام فرمانداری کامیاران، مشکلات و نقطه نظرات خود را از نزدیک با مسئولین در میان گذاشتند و در جلسات منعقد شده امروز  46 طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر 270 میلیارد ریال به تصویب رسید.

انتهای پیام/79014/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول