اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از ماه‌ها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر معرفی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر پس از ماه‌ها بلاتکلیفی معرفی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، پس از ماه‌ها بلاتکلیفی و پس از استعفای حجت‌الاسلام علی فدیعمی از سمت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، طی حکمی علی بهرامی به عنوان رئیس این اداره معرفی شد.

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: همه تلاش خود را برای ایجاد وحدت میان هنرمندان و رفع مشکلات صنفی آنها به کار می‌گیرم.

علی بهرامی افزود: استفاده از همه سلایق و به‌کار بردن همه گروه‌های هنری در ارتقای سطح فرهنگ و تعالی شهر شوشتر امری لازم و ضروری است و در این باره از همه توان موجود استفاده خواهم کرد.

*مسیری پر فراز و نشیب برای تعیین یک رئیس

بر اساس این گزارش، از ماه‌ها پیش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با سرپرست، اداره می‌شد که عدم حضور سرپرست این اداره در شوشتر و فعالیت وی با حفظ سمت برای فعالیت‌های فرهنگی شوشتر مشکلاتی ایجاد کرده بود.

بر این اساس، محمدرضا بنی‌هاشمی، هم در شوشتر سرپرست اداره ارشاد اسلامی بود و هم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان دارای سمت بود که به این دلیل روند فعالیت‌های هنری و فرهنگی با محدودیت‌های حضور کمرنگ سرپرست در محل اداره مواجه شده بود.

برای انتخاب رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر رایزنی‌های زیادی انجام شد و در این مدت نیز احمد عبدالهی رئیس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند امورات اداره ارشاد شوشتر را ساماندهی می‌کرد.

علی بهرامی، رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر علاوه بر سوابق درخشان در بخش هنری و شعر و شاعری پیش از این رئیس اداره ارشاد شادگان را در سابقه مدیریتی خود دارد.

انتهای پیام/72006/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول