اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس حکم جامعه اسلامی ورزشکاران کشور

دبیر جامعه اسلامی ورزشکاران خراسان شمالی منصوب شد

خبرگزاری فارس: نخستین دبیر جامعه اسلامی ورزشکاران خراسان شمالی طی حکمی منصوب شد.

دبیر جامعه اسلامی ورزشکاران خراسان شمالی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد،‌ بر اساس این حکم احمد وکیلی به عنوان دبیر جامعه اسلامی ورزشکاران این استان منصوب شده است.

وکیلی پیش از این معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی را بر عهده داشته است.

وی همچنین مسئولیت‌های ورزشی در اداره کل آموزش و پرورش و تربیت بدنی بجنورد را در سوابق مدیریتی خود دارد.

وکیلی همچنین در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی خراسان شمالی را بر عهده داشت.

دبیر جامعه اسلامی ورزشکاران خراسان شمالی درباره حکم خود به عنوان نخستین دبیر این جامعه در استان گفت: اخیراً این مسئولیت بنا به تصمیمی که جامعه اسلامی ورزشکاران داشته به اینجانب محول شده است.

احمد وکیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به حضور با نشاط ورزشکاران استان در میادین ورزشی اظهار امیدواری کرد تا با تعامل و تلاش هر چه بیشتر ورزش استان به جایگاه خود دست یابد.

وی همچنین با قدردانی از حضور آحاد مردم به ویژه ورزشکاران در آیین راهپیمایی سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: این حضور برگ زرینی بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی بود.

وکیلی تصریح کرد: اکنون در حالی وارد سی‌وچهارمین بهار انقلاب اسلامی شدیم که حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امید دشمنان را از توطئه چینی بر ضد نظام اسلامی ایران به یاس تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه آحاد مردم و ورزشکاران امسال بار دیگر برای پاسداشت و محافظت از آرمان‌های امام راحل، نظام و انقلاب اسلامی خیابان‌های کشور را به عرصه خروش ده‌ها میلیونی خود مبدل کردند، گفت: این حضور نشان داد که ملت مسلمان ایران بدون شک برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی آماده هر گونه فداکاری است.

وی اظهار کرد: ملت همواره در صحنه‌های مختلف دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی ثابت کرده‌اند که در این راه از ایثار جان خویش نیز دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/63002/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول