اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آقلا خبر داد

فعالیت 3200 ورزشکار بیمه‎شده در آق‎قلا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آق‎قلا گفت: در حال حاضر سه هزار و 200 ورزشکار بیمه‌شده در سطح این شهرستان فعالیت می‎کنند.

فعالیت 3200 ورزشکار بیمه‎شده در آق‎قلا

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عطجان کاملی بعدازظهر امروز در جمع رؤسای هیئت‎های ورزشی شهرستان آق‌قلا اظهار داشت: این تعداد ورزشکار از پنج سالن ورزشی در سطح شهر آق‌قلا و یک سالن ورزشی در انبارآلوم استفاده می‎کنند و سه سالن ورزشی در روستاهای پرجمعیت شهرستان در حال ساخت است که ان‌شاالله قبل از پایان دولت دهم افتتاح و به بهره‎برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: عملیات ساخت‌وساز زمین چمن آق‎قلا هم با اعتباری بالغ بر 220 میلیون تومان ادامه دارد و تا الان 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

اختصاص مبلغ دو میلیارد ریال برای تجهیز و مرمت پیست اسبدوانی آق‎قلا

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آق‎قلا خاطرنشان کرد: مبلغ دو میلیارد ریال اعتبار هم از محل اعتبارات سفر هیئت دولت به استان گلستان به تجهیز و مرمت پیست اسبدوانی آق‎قلا اختصاص یافته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آق‎قلا تصریح کرد: در حال حاضر سه سمن در حوزه جوانان با اداره ورزش و جوانان همکاری دارند و دو سمن دیگر هم مراحل ثبت‎نام خود را انجام داده و پیگیر مراحل دریافت مجوز هستند.

عثمان و ابراهیم سن‎سبیلی در والیبال افتخار کشور هستند

کاملی با اشاره به حضور تیم فوتبال نونهالان این شهر در لیگ برتر کشور و موفقیت‎های تنیس ساحلی این شهرستان در لیگ دسته اول کشور و روند رو به رشد والیبال نشسته آق‎قلا در بازی‎های کشوری اذعان داشت: شهرستان آق‎قلا دارای استعدادهای خوبی در رشته‎های مختلف ورزشی است و کارنامه این شهر در معرفی چهره‎های ملی و بین‎المللی ورزش کاملاً مشخص است که برای نمونه می‌توان از عثمان و ابراهیم سن‎سبیلی در والیبال و سپک‎تاکرا نام برد که ابراهیم عنوان کامل‎ترین والیبالیست نوجوانان جهان را داراست.

وی در پایان ابراز داشت: احمد ایری در والیبال نشسته در کنار آق‎محمد سلاق در والیبال که سابقه عضویت در تیم ملی والیبال در سال‎های گذشته و والیبال ساحلی فعلی را داراست به همراه عبدالصادق گرگانی که از قهرمانان و رکوردداران دوومیدانی کشور به شمار می‎رود از دیگر چهره‎های شاخص ورزش آق‎قلا هستند که در نظر داریم در یک برنامه‎ریزی جامع و کامل از تجربه آنها به بهترین شکل ممکن برای پیشرفت ورزش شهرستان و استان استفاده کنیم.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول