اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مؤسسه اطلس تاریخ شیعه:

احکام جانبازان روانه بازار نشر شد

خبرگزاری فارس: رئیس مؤسسه اطلس تاریخ شیعه گفت: تدوین کتاب احکام مصور جانبازان به پایان رسیده و برای انتشار به بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال شده است.

احکام جانبازان روانه بازار نشر شد

حجت‌الاسلام ابوالفضل بنایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به انتشار کتاب احکام جانبازان اظهار کرد: این کتاب از سوی مؤسسه اطلس تاریخ شیعه به سفارش بنیاد شهید و امور ایثارگران تدوین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این کتاب به صورت ساده و مصور احکام جانبازان و معلولان را ارائه می‌کند تا در مواقع نیاز از آن استفاده کنند.

رئیس مؤسسه اطلس تاریخ شیعه عنوان داشت: اکنون تدوین و تألیف کتاب احکام جانبازان به پایان رسیده و برای چاپ به بنیاد شهید و امور ایثارگران تحویل داده شده است.

چاپ دوم کتاب احکام مصور بانوان منتشر شد

وی از چاپ دوم کتاب احکام مصور پوشش بانوان خبر داد و افزود: در این کتاب احکام پوشش بانوان با استفاده از روش‌های نوین تصویری و جدول‌بندی ارائه شده است.

بنایی یادآور شد: فتاوای آیات عظام خامنه‌ای، مکارم‌شیرازی، بهجت، سیستانی، سبحانی و صافی‌گلپایگانی در این کتاب در نظر گرفته شده است.

وی عنوان داشت: محدوده پوشش، مصادیق زینت و احکام آن، کیفیت، نوع پوشش، شرایط پوشش در نماز و... از جمله مواردی بوده که در این کتاب مطرح شده است.

چاپ دوم کتاب احکام پوشش بانوان با تیراژ 5 هزار جلد همراه ویرایش جدید شامل اصلاحات متنی و تصویری با قیمت 8 هزار تومان به همت مؤسسه اطلس تاریخ شیعه منتشر شد.

انتهای پیام/78003/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول