اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

روند پروژه‌های مهر ماندگار در لرستان مطلوب است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: در حال حاضر روند پیشرفت طرح‌های مهر ماندگار در سطح استان لرستان مطلوب است.

روند پروژه‌های مهر ماندگار در لرستان مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حبیب‌الله دهمرده عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد ضمن تقدیر و تشکر از همه رسانه‌های لرستان گفت: مهر ماندگار یک فرصت برای کشور و استان لرستان محسوب می‌شود که باید از آن به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان باید قدر این فرصت را بدانند و پروژه‌های مهر ماندگار را با جدیت و تلاش بیشتری دنبال کنند.

دهمرده با اشاره به اینکه پروژه‌های مهر ماندگار لرستان از 16 پروژه در روز نخست به 43 پروژه در حال حاضر رسیده است، گفت: جا دارد از همه دست‌اندرکاران مربوطه کشوری در این زمینه تقدیر رو تشکر کنم.

استاندار لرستان با بیان اینکه 47 پروژه عمرانی در سطح استان در قالب طرح‌های ماندگار قرار گرفته‌اند، گفت: پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها قابل قبول است اما باید مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان برای جلب اعتبارات این طرح‌ها بیشتر تلاش کنند.

دهمرده با اشاره به اینکه شناسنامه فنی و اجرایی طرح‌های مهر ماندگار در دست تهیه است، گفت: این شناسنامه می‌تواند به مجری کار کمک کند.

وی خاطر نشان کرد: در مجموعه بیش از 37 هزار میلیارد ریال به طرح‌های مهر ماندگار لرستان اختصاص یافته است.

استاندار لرستان یادآور شد: لرستان دارای استعدادهای فراوانی است که باید تلاش شود استعدادها شکوفا شوند.

دهمرده با اشاره به اینکه این استان در حال حاضر به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است، گفت:‌ در حال حاضر چندین سد، راه‌آهن دورود ـ خرم‌آباد به جنوب، راه‌آهن دورود ـ بروجرد به غرب کشور، احداث چهار خطه‌ها، احداث آزاد راه و... در سطح لرستان در حال انجام است.

وی در ادامه به سد معشوره لرستان اشاره کرد و گفت: سد معشوره تعطیل نشده و همچنان فعال است.

دهمرده با اشاره به اینکه این سد زودتر از موعد مقرر خود عملیاتش آغاز شده، یادآور شد: پیگیر آن هستیم که در سال 92 قانون سد معشوره را اصلاح کنیم زیرا قانونی که برای این تثبیت کرده‌اند 10 درصد این سد دولتی و 90 درصد آن بخش خصوصی است.

استاندار لرستان در ادامه به دانشکده خبر در لرستان اشاره کرد و گفت: بحث دانشکده خبر را پیگیر هستیم که امیدوارم به نتیجه برسد.

دهمرده به بخش کشاورزی در لرستان نیز اشاره کرد و گفت: استان لرستان از لحاظ کشاورزی دارای استعدادهای فراوانی است و خوشبختانه این استان در سال جاری نخستین استانی بوده که تسهیلات بخش کشاورزی را جذب کرده است که باید از دست‌اندرکاران این امر تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه به سؤالات خبرنگاران در خصوص مشکلات و معضلات استان لرستان پاسخ داد.

انتهای پیام/2304/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول