اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری صدا و سیما:

مسئولان کاری کنند که ماندگاری جوانان در روستاها بیشتر شود

خبرگزاری فارس: مجری معروف صدا و سیما گفت: روستاها فقط با حضور مردم آباد می‎شود و مسئولان کاری کنند رغبت جوانان به ماندگاری در روستاها بیشتر شود.

مسئولان کاری کنند که ماندگاری جوانان در روستاها بیشتر شود

محمد اقبال واحدی که به همراه گروهش برای تهیه گزارش به روستای چارک شهرستان دشتی سفر کرده امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در دشتی اظهار داشت: ما دعا می‎کنیم که روستاها بدون این که میزبان برنامه خاصی باشند همیشه آباد باشد.

وی افزود: اعتقاد ما این است که روستا تولید کننده است و شهری‎ها مصرف کننده هستند و باید بهای بیشتری به توسعه روستاها بدهیم.

واحدی ادامه داد: می‎خواهیم فرهنگ بد قدیم که روستایی بودن را ضدارزش می‏دانست تغییر دهیم و امروز هر کس می‏خواهد بگوید با ارزشم، خود را روستایی معرفی می‎کند.

مجری صدا و سیما یادآور شد: زمانی روستایی بودن یک توهین محسوب می‏شد و امروز افتخار فرد در دهاتی بودن اوست.

وی با اشاره به توسعه روستایی گفت: امیدواریم روز به روز شاهد توسعه بیشتر در روستاها باشیم تا از مهاجرت بی‎رویه به شهرها جلوگیری شود.

واحدی خاطرنشان کرد: روستاها فقط با حضور مردم آباد می‎شوند و مسئولان کاری کنند رغبت جوانان به ماندگاری در روستاها بیشتر شود.

وی در رابطه با روستای چارک گفت: در این روستا همه با روحیه، بانشاط، سرشار از زندگی و با هم هماهنگ و همراه هستند و همه اینها برمی‎گردد به صیانت مردم منطقه و اینکه به همه احترام معنوی می‎گذارند.

واحدی یادآورشد: دو تصویربردار در سفر ما به روستای چارک ما را همراهی می‎کنند که تا روز پنجشنبه هفته جاری در این روستا مستقر هستند.

انتهای پیام/66001/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول