اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

یادواره شهدای حاجیلار چایپاره برگزار شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز یادواره شهدای حاجیلار چایپاره با حضور سپاه شهدای چایپاره و مردم شهیدپرور این شهرستان برگزار شد.

یادواره شهدای حاجیلار چایپاره برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره محمود ابراهیمی صبح امروز در یادواره 20 شهید حاجیلار چایپاره که در مسجد امام سجاد (ع) بخش حاجیلار این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در نظام اسلامی که پایه‌ها و ستون‌های معنوی آن بر خون هزاران شهید سرافراز استوار است وظیفه ما است که پاسداشت خون شهدا و حفظ و حراست از دستاوردها و ارزش‌هایی که به خاطر آن شهدای گران‌قدر جان عزیز خود را فدا کردند کوشا باشیم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه شهدا با نثار جان خود عزت و افتخار ابدی برای ما آفریدند و روحیه شهادت طلابی و غیرت اسلامی را در خون ما تزریق کردند، تصریح کرد: اگر ما امروز در سطح جهان عامل بیداری اسلامی در بین کشورهای اسلامی شدیم و توانسته‌ایم روحیه مبارزه با استکبار را به ملت‌های آزادی‌خواه جهان بیاموزیم در زیر سایه رهبری‌های ولایت مطلقه فقیه و خون سرخ شهدا و درس‌هایی است که از مکتب عاشورا آموخته‌ایم.

وی حضور در انتخابات آینده را آزمون بسیار مهم برای ملت ایران دانست و گفت: یکی از خواسته‌های شهدا از ما حضور دشمن‌شکن در این‌گونه حماسه‌های ملی است که در صحنه‌های سیاسی جهان دشمن را وادار به تسلیم در مقابل عظمت ملت ایران می‌کند.

انتهای پیام/61005/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول