اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

زمینه شکوفایی استعدادهای نخبگان فراهم است

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: زمینه برای رشد و شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های نخبگان فراهم است و باید از این فرصت برای شکوفایی ایران اسلامی استفاده شود.

زمینه شکوفایی استعدادهای نخبگان فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور ظهر امروز در آیین تجلیل از نخبگان کنکور سال جاری در این شهرستان اظهار داشت: دانش‌آموزان آینده‌سازان و پشتوانه‌های نظام جمهوری اسلامی هستند، جای تبریک دارد که از فرصتی که خداوند متعال در اختیار شما قرار داد، استفاده کردید و به این موفقیت‌ها دست یافتید.

این مسئول با بیان اینکه شما جزو برگزیدگان و گزینه‌های خاص این منطقه هستید، افزود: درست است، سینه‌های شما پر از علم است، اما آنچه شما می‌دانید در مقابل آنچه که نمی‌دانید، ناچیز است، بنابراین هر چه علم کسب کنید کم است.

غنچه‌پور تصریح کرد: شما وارد دانشگاه یک جایگاه علمی بالاتر می‌شوید، دشمنان ما شما را می‌بینند و رصد و ضعف‌های شما را شناسایی می‌کنند تا زمینه گسترش آن را ایجاد کنند و در این راستا ملزومات انحراف را در مسیر شما قرار می‌دهند، مواظب باشید در دام آنها قرار نگیرید.

وی با بیان اینکه کسانی بودند که جزو نخبگان بودند، اما در این مسیر قرار گرفتند و به مقصد نهایی نرسیدند، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران تمام چالش‌ها و مشکلات پیش رو را با هدیه کردن بهترین انسان‌ها پشت سر گذاشت و زمینه برای رشد و شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های نخبگان فراهم شد.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه شخصیت هر کس به توانمندی‌های آن است، متذکر شد: دانش‌آموزان از این فرصت و توانمندی‌های خود برای شکوفایی ایران اسلامی استفاده کنند.

انتهای پیام/80002/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول