اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

خواص و نخبگان گوشه‌نشینی را کنار بگذارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: خواص و فرهیختگان باید گوشه‌نشینی را کنار گذاشته و در راستای پیشرفت و توسعه جامعه کمک کنند.

خواص و نخبگان گوشه‌نشینی را کنار بگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر دارالمومنین با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) اظهار داشت: شیعه کسی است که در غم اهل بیت (ع) غمگین و برای شادی این خاندان عصمت و طهارت شادمان باشد.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات ممکن است به بهانه شادی کردن کارهایی بکنیم که شایسته نبوده و حرام نیز باشد، افزود: باید دقت کنیم تا برخی رفتارهای ما بهانه‌ای به دست دشمنان ندهد.

امام جمعه جهرم با بیان اینکه سوءمدیریت در مجموعه‌ها منجر به میدان‌دار شدن دشمنان می‌شود، ابراز داشت: خواص و فرهیختگان نیز باید گوشه‌نشینی را کنار گذاشته و در راستای پیشرفت و توسعه جامعه کمک کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه توسعه جهرم در گروی همت و تلاش تمام افراد و مسئولان این شهرستان است، بیان کرد: امروز اگر یک فعالیت شایسته همگانی از طرف روحانیت، فرهیختگان و آنهایی که سابقه خدمت در عرصه‌های مختلف نظام دارند انجام نشود فردای جهرم از دست می‌رود.

دژکام ادامه داد: در مدیریت‌ها کسی باید مسئولیت قبول کند که توانایی انجام کارها را داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به هفته هوای پاک و لزوم توجه به توسعه محیط زیست و فضای سبز نیز گفت: باید در راستای حفظ و توسعه محیط زیست تلاش شود و این امر وظیفه تمام افراد جامعه است.

خطیب نماز جمعه جهرم اضافه کرد: در چند سال اخیر به طور کلی نخلستان‌های جهرم رو به نابودی بوده و جایگزین آن در فضای سبز این شهر دیده نشده است.

دژکام در پایان سخنان خود 9 ربیع‌الاول سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج) را تبریک گفت.

انتهای پیام/2448/ت40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول