اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خواستار شد

صدور مجوز روزنامه در استان بوشهر / اهدای نشان ملی خارک به نخبگان‌

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر از وزیر ارشاد خواست به عنوان هدیه به مردم استان بوشهر، با صدور مجوز روزنامه در این استان و اهدای نشان ملی خارک به نخبگان موافقت کند.

صدور مجوز روزنامه در استان بوشهر / اهدای نشان ملی خارک به نخبگان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فریدون حسنوند عصر امروز در مراسم افتتاح هفتمین جشنواره شعر فجر در جزیره خارک با اشاره به ویژگی‌های جزیره خارک تاکید کرد: این جزیره علاوه بر اینکه به عنوان سمبل مقاومت ایستادگی و سرافرازی ایران مطرح است به عنوان پرچمدار شکستن تحریم اقتصادی با بیش از 95 درصد نفت خام مطرح است.

حسنوند با بیان اینکه این جزیره بیش از هزاران سال قدمت دارد و فرهنگ دیرینه کشور در این جزیره بر پیشانی خلیج فارس می‌درخشد، اظهار داشت: سمبل وحدت شیعه و سنی حول محور ولایت و مهد تمدن بسیار غنی از جمله ویژگی‌های این جزیره مقاوم است.

وی بر نام‌گذاری این جزیره به نام جزیره مقاومت در سالنامه کشور تاکید کرد و افزود: از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقاضا داریم نام این جزیره را با توجه به حضور مستمر آن در هشت سال جنگ تحمیلی به عنوان جزیره مقاومت ثبت کند.

استاندار بوشهر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست نشان ملی خارک به برگزیدگان و نخبگان علمی و ورزشی با پشتوانه مادی و معنوی اختصاص دهد.

وی گفت: اگر مدال، نشان و افتخار خارک به عنوان نشان رسمی مورد تایید قرار گیرد ما آماده‌ایم هزینه آن را تامین کنیم و به برگزیدگان، این نشان اهداء شود.

استاندار بوشهر خواستار صدور مجوز یک روزنامه در استان بوشهر شد و خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به اینکه این استان اهل شعر و فرهنگ و تمدن است اما تاکنون فاقد یک روزنامه بوده ‌که جا دارد هدیه شما به این مردم در دهه فجر صدور مجوز روزنامه باشد.

انتهای پیام/66006/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول