اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عنوان خلیج فارس

آغاز به کار هشتمین جشنواره کمیته امداد هرمزگان در بستک

خبرگزاری فارس: هشتمین جشنواره فرهنگی، ورزشی و آموزشی کمیته امداد امام خمینی هرمزگان تحت عنوان خلیج فارس در بستک آغاز شد.

آغاز به کار هشتمین جشنواره کمیته امداد هرمزگان در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، فرماندار این شهرستان در مراسم افتتاحیه این جشنواره گفت: کار کردن در نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی، ارزش والایی دارد که این افتخار نصیب افراد خاص می‌شود و شما امروز با سربلندی در مسیر خدمت به افراد نیازمند جامعه گام‌هایی اساسی برداشته‌اید.

محمد مشتاق زاده هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقا سطح توانایی‌‌های روحی‌، جسمی و رفتاری کارکنان امداد، تقویت روحیه سلامتی، نشاط، گسترش حس همدلی و شادابی امدادگران به منظور خدمات رسانی بهینه به مددجویان و نیازمندان، ایجاد رقابت سالم و معرفی قابلیت های این شهرستان در سطح استان عنوان کرد.

وی توسعه فرهنگ ورزش در بین کارکنان کمیته ‌امداد امام خمینی، ایجاد روحیه مضاعف برای خدمت به محرومان در جامعه و تقدیر از کارکنان این مجموعه را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره دانست.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک افزود: از آنجا که کارکنان کمیته امداد امام خمینی با افراد نیازمند و دردمند جامعه ارتباط مستقیم دارند، توجه به افزایش روحیه معنوی و جسمانی آنان در ارایه خدمات به نیازمندان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مشتاق زاده ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی، تلاوت قرآن کریم همراه با صوت، لحن و اذان و بخش ورزشی شامل فوتبال، والیبال، تنیس روی میز و شطرنج از مهم‌ترین برنامه‌های هشتمین دوره جشنواره است.

فرماندار شهرستان بستک در پایان سخنان خود بیان داشت: برگزاری چنین برنامه‌هایی باعث ایجاد انگیزه، روحیه و نشاط فردی در کارکنان و ایجاد محیطی سرشار از همدلی، رفاقت و دوستی می‌شود و در پیشبرد اهداف سازمانی و اداری نیز نقش بسزایی خواهد داشت.

یادآور می‌شود این جشنواره باحضور کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) از 13 شهرستان استان هرمزگان به مدت چهار شبانه روز در سه بخش فرهنگی، ورزشی و آموزشی در شهرستان بستک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/88006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول