اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی ایرانجوان بوشهر:

بردن پاس در همدان یک افتخار است/فصل بعد هم خدمت ایرانجوان هستم

خبرگزاری فارس: سرمربی ایرانجوان بوشهر بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر پاس همدان گفت: پاس همدان از تیم‌های باسابقه ایران است و پیروزی برابر این تیم در همدان یک افتخار محسوب می‌شود.

بردن پاس در همدان یک افتخار است/فصل بعد هم خدمت ایرانجوان هستم

زوران اسلیمیسکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان درباره بازی تیمش در برابر پاس همدان اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود، اما بازیکنان من با غیرت و دوندگی موفق شدند، مزد زحمات خود را بگیرند.

وی ادامه داد: در این بازی، تیم ایرانجوان فوتبال عاقلانه‌ای را انجام داد؛ می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم و همین عامل برد ما برابر تیم خوب پاس شد.

سرمربی ایرانجوان بوشهر درباره تیم پاس خاطرنشان کرد: پاس از بازیکنان خوبی برخوردار است و به عنوان یکی از تیم‌های پرسابقه ایران به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه امروز پاس یک فوتبال احساسی و بی‌برنامه‌ای را ارائه داد، تصریح کرد: آنها فکر می‌کردند، کار ساده‌ای برابر ما دارند و تیم ما را دست کم گرفتند.

اسلیمیسکی در خصوص اینکه تیم ایرانجوان بوشهر در 10 دقیقه پایانی رو به بازی کاملاً تدافعی آورده بود، افزود: من از شما می‌پرسم اگر مربی بودید و در 10 دقیقه پایانی دو بر صفر از پاس جلو بودید، چه کاری انجام می‌دادید؟

وی درباره احتمال صعود تیم ایرانجوان به لیگ برتر عنوان کرد: صحبت از لیگ برتری شدن ایرانجوان فعلاً زود است، چراکه نمی‌خواهم روی بازیکنانم فشاری وارد کنم، ما کار خود را انجام می‌دهیم، باید در بازی‌های خانگی هم بتوانیم این بازی خوب را ارائه دهیم، ما بازی به بازی جلو می‌رویم؛ اگر امسال نشد، سال بعد هم در خدمت این تیم هستم.

مربی مقدونیه‌ای ایرانجوان درباره نحوه داوری این بازی بیان داشت: داوری به نظر من خوب بود؛ شاید یکی دو اشتباه داور بازی انجام داد که آن هم جزئی از فوتبال است، اما داور در نتیجه بازی تأثیرگذار نبود.

وی با اشاره به بازی بی‌برنامه پاس گفت: بعد از اینکه ما گل اول را زدیم، آنها فقط رو به بازی هوایی آوردند و همان کاری را انجام دادند که می‌خواستیم.

اسلیمیسکی در پاسخ به این سئوال که آیا این همه فشار که روی نیمکت به خود وارد می‌کنید به سلامتی شما ضربه نمی‌زند؟ اظهار داشت: بنده 30 سال است که مربی هستم و همیشه همینطور بوده و این هیجان را دوست دارم.

وی درباره شناخت خود از باشگاه ایرانجوان گفت: بنده یک هفته است که به این تیم اضاف شده‌ام و تنها از لحاظ روحیه و روانی با آنها کار کردم، اما با این برد روند این تیم بسیار بهتر خواهد شد و جو تیم تغییر خواهد کرد، اما قطعاً با شناخت بیشتر در بازی‌های آینده عملکرد بهتری خواهیم داشت.

سرمربی ایرانجوان در پایان ابراز کرد: تنها رمز موفقیت ما در این بازی غیرت و جنگندگی بازیکنانمان بود، خدا را شکر می‌کنم که توانستیم این سه امتیاز شیرین بیرون از خانه را کسب کنیم.

انتهای پیام/2499/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول