اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی ایرانجوان بوشهر:

برد پاس در همدان 6 امتیازی بود

خبرگزاری فارس: مربی ایرانجوان بوشهر بعد از شکست دو بر صفر پاس در همدان گفت: دفاع خوب در فوتبال یک هنر است و با این بازی توانستیم بازی شش امتیازی را در خانه حریف به دست بیاوریم.

برد پاس در همدان 6 امتیازی بود

غلامرضا دلگرم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: ما برابر پاس یک فوتبال زیبا و منطقی را ارائه دادیم و ثابت کردیم که تیمی که با برنامه‌تر بازی کند برنده است.

وی با بیان اینکه ما پاس را به خوبی آنالیز کرده بودیم، ادامه داد: ما در طول هفته بر روی نقاط قوت و ضعف تیم پاس به خوبی کار کرده بودیم و همان طور که شما در این بازی دیدید تمام راه‌های نفوذ این تیم را بسته بودیم.

مربی ایرانجوان بوشهر درباره بازی پاس بیان کرد: ما نباید بگویم علت برد ما بازی ضعیف پاس بود ما خوب بازی کردیم و نگذاشتیم که پاس همدان بتواند در جلوی دروازه ما موقعیتی خلق کند.

وی گفت: ما می‌دانستیم که پاس از عمق کار می‌کند به همین علت این راه را بستیم و بعد این تیم رو به بازی هوایی آورد که با اضافه کردن مدافع قد بلند تمام توپ‌های اول درون محوطه جریمه از آن بازیکنان ما بود، پاس تیم خوب و با قدمتی است اما باید بدانیم که امروز دفاع خوب در فوتبال یک هنر است.

دلگرم درباره حضور زوران اسلیمیسکی در تیم ایرانجوان بوشهر به فارس گفت: این مربی تنها سه جلسه است که با تیم تمرین داشته اند و باید به ایشان زمان بدهیم فوتبال یک پدیده است که برای شناخت آن نیاز به زمان دارید ولی قطعاً با شناخت بیشتر این مربی از تیم بوشهر ما بازی‌های بهتری را ارائه خواهیم داد.

وی با اشاره به نبود سه بازیکن اصلی خود در این بازی بیان داشت: با این وجود بازی خیلی خوبی را ارائه دادیم ما می‌دانستیم برای شکست پاس در همدان کار سختی داریم ولی موفق شدیم این کار سخت را به خوبی انجام دهیم خدا را شاکر هستیم که در این بازی ما را کمک کرد تا شرمنده مردم بوشهر نباشیم.

انتهای پیام/2499/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول