اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک دیدار تدارکاتی

فوتبالیست‌های ساحلی قزوین شکست خوردند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال ساحلی استان قزوین در یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم پایانه‌های همدان تن به شکست داد.

فوتبالیست‌های ساحلی قزوین شکست خوردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این دیدار دوستانه و تدارکاتی که به نوعی آغاز مسابقات افتتاحیه فوتبال ساحلی استان قزوین محسوب می‌شد با قضاوت محمد حاجیلو داور قزوینی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور و محسن تقی‌پور به همراه سیدحسین موسوی‌زاده داوران جوان فوتبال ساحلی این استان در ورزشگاه امام علی (ع) شهرستان الوند برگزار شد.

تیم فوتبال ساحلی استان قزوین که به تازگی تشکیل شده است در این بازی مقابل تیم قدرتمند پایانه‌های همدان با ارایه یک بازی جذاب و تماشایی با نتیجه نزدیک پنج بر چهار مقابل میهمان خود شکست خورد.

تیم فوتبال ساحلی این استان که در این دیدار نخستین حضور خود را در این رشته نوپای ورزشی در استان قزوین انجام می‌داد نشان داد که اگر به این رشته ورزشی در سطح این استان توجه شود و مسئولان حمایت‌های لازم و کامل را از این تیم و این رشته داشته باشند بدون شک می‌توان به آینده فوتبال ساحلی استان قزوین برای حضور در رقابت‌های حساس و مهم لیگ‌های فوتبال ساحلی کشورمان امیدوار بود.

فوتبال ساحلی این استان گرچه در آغاز راه خود در استان قزوین قرار دارد و در حال حاضر به مرز پختگی نرسیده است، اما بدون شک در ادامه و با توجه به ظرفیت‌های بالای ورزشکاران استان قزوین و استفاده از ظرفیت‌های کامل جوانان این رشته ورزشی در سطح این استان می‌تواند مراحل رشد و ترقی و پیشرفت را طی کند و به روزهای خوب خود نزدیک شود.

این گفته گرچه در اوضاع فعلی و اینکه تیم فوتبال ساحلی استان قزوین به تازگی تشکیل شده است در نظر برخی از منتقدان فوتبال منطقی به نظر نرسد، اما حضور بازیکنان جوان این استان و ارایه بازی نزدیک و تماشایی آنان مقابل تیم لیگ برتری پایانه‌های همدان به خوبی نشان داد که این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و جوانان فوتبالیست ساحلی  استان قزوین نشان دادند که گرچه در ابتدای راه قرار دارند اما در این رشته ورزشی دست و پا بسته نیستند و می‌توانند در صورت حمایت بیشتر خیلی زود به آنچه که استحقاقش را دارند برسند.

با توجه به اینکه تیم فوتبال ساحلی کشورمان هم در جریان رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا موفق شد با شکست تیم ژاپن در دیدار پایانی این مسابقات مقتدرانه بر بام آسیا قرار بگیرد و جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی را به دست آورد می‌توان گفت که فصل جدیدی در این رشته ورزشی در سطح کشور اتفاق افتاده است و همین امر با توجه به برگزاری رقابت‌های لیگ برتر این رشته ورزشی در سطح کشور می‌تواند به نوعی انگیزه بالایی را برای ورزشکاران علاقه‌مند به این رشته ورزشی ایجاد کند که البته فوتبالی‌های ساحلی قزوینی هم از این قاعده مستثنی نیستند.

انتهای پیام/77004/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول