اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال گیلان:

کنار گذاشتن عابدینی به صلاح داماش نیست/اعتراض هیئت فوتبال گیلان به داوری در داماش و ملوان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال گیلان با بیان اینکه عابدینی فصل گذشته با دست‌های خالی باشگاه را مدیریت کرد، گفت: کنار گذاشتن عابدینی به صلاح آینده داماش نیست.

کنار گذاشتن عابدینی به صلاح داماش نیست/اعتراض هیئت فوتبال گیلان به داوری در داماش و ملوان

قربانعلی الماس‌خاله امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره استعفای امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان اظهار کرد: عابدینی در چند سال گذشته تلاش‌های زیادی برای مجموعه باشگاه داماش انجام داده که هنوز از ذهن اهالی فوتبال خارج نشده است.

وی افزود: عابدینی فصل گذشته با دست‌های خالی باشگاه را به گونه‌ای مدیریت کرد که بحران‌های مالی هیچ آسیبی به روند داماش نگذاشت و حتی این تیم در پایان فصل نیز در مکان هفتم جدول قرار گرفت.

رئیس هیئت فوتبال گیلان با اشاره به اینکه موافقت با جدایی عابدینی از داماش به هیچ عنوان نمی‌تواند تصمیمی به صلاح آینده این باشگاه باشد، اذعان کرد: تجربیات گذشته نشان می‌دهد که تنها هزینه کردن در فوتبال نمی‌تواند ثمر بخش باشد.

وی افزود: در چند سال گذشته باشگاه‌هایی مانند استقلال اهواز و استیل آذین با وجود سرمایه‌گذاری کلان بخش‌ خصوصی به دلیل نبود مدیریت صحیح از صحنه فوتبال کشور خارج شدند.

الماس‌خاله خاطر نشان کرد: این تجربه نوعی نگرانی را ایجاد می‌کند که با کنار رفتن مدیران کار بلد مانند عابدینی سرنوشت داماش نیز چنین شود.

وی سرمایه‌گذاری و مدیریت را لازم و ملزوم یکدیگر دانست و یادآور شد: سرمایه‌گذاری خوب و کلان شرکت صدرا تنها با وجود مدیریت صحیح می‌تواند ثمر بخش باشد.

این مسئول اضافه کرد: فوتبال ما به خوبی اثبات کرده که تنها با هزینه کردن صرف نمی‌توان به نتیجه رسید بلکه درست هزینه کردن است که حاصل کار را مشخص می‌کند.

وی درباره ناداوری‌های هفته‌های اخیر در حق دو تیم ملوان و داماش، تصریح کرد: در این شرایط بد اقتصادی کشور افرادی وارد صحنه فوتبال کشور شده‌اند که نباید اجازه داد از سرمایه‌گذاری خود در فوتبال دلسرد شوند.

الماس‌خاله با تصریح بر اینکه ما به شدت از نحوه قضاوت داوران ناراحت و نگران هستیم، خاطر نشان کرد: هر دو تیم گیلانی داماش و ملوان در هفته‌های اخیر از ناحیه داوری ضربه خورده‌اند و هیئت فوتبال گیلان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون مراتب اعتراض خود را در زمینه اعلام می‌کند.

انتهای پیام/84001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول