اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با امضای طوماری از سوی هواداران ماشین سازی تبریز

مانع انحلال قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان شوید

خبرگزاری فارس: هواداران تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با امضای طومارهای جداگانه‌ای خواستار توجه مسئولان استان آذربایجان‌شرقی به مشکلات تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز شدند.

مانع انحلال قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان شوید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در بخشی از این طومارها که خطاب به نماینده محترم ولی فقیه، استاندار آذربایجان‌شرقی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دادستان تبریز آمده است: ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمام خدمتگزاران مردم فهیم کشور عزیزمان، ما امضا کنندگان و هواداران قدیمی‌ترین باشگاه فوتبال آذربایجان‌شرقی که از چند دهه گذشته همواره درکنار این تیم بوده و شاهد حمایت‌های مسئولان مختلف استان از تیم ماشین‌سازی تبریز بوده‌ایم.

در این طومار هواداران با اشاره به مشکلات عدیده باشگاه ماشین‌سازی تبریز تصریح شده است: متاسفانه با وجود فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به امر ورزش و نشاط اجتماعی جامعه و در راستای عمل به اوامر ایشان، باید به عرض برسانیم در مورد تیم ماشین‌سازی تبریز در چند مدت اخیر نه تنها هیچگونه حمایتی از مسئولان مربوطه صورت نگرفته است در مقابل موسسه مالی و اعتباری کوثر نیز با وجود قرارداد فیمابین خود عمل نمی‌کند و این امر موجبات ایجاد جو نارضایتی مردم و هواداران تیم را فراهم کرده است.

امضا‌کنندگان این طومار در بخش دیگری از گلایه‌های خود به مسئولان آذربایجان‌شرقی آورده‌اند: ما هواداران تیم ماشین‌سازی تبریز خواستار حمایت از تیم مظلوم و قدیمی ماشین‌سازی تبریز هستیم و در این خصوص خواهشمندیم هرگونه اقدامات و دستورات لازم را صادر فرمایید.

هواداران ماشین‌سازی با اشاره به اثرات مثبت حمایت‌های مسئولان استان از تیم تراکتورسازی اظهار کرده‌اند: همانگونه که حمایت تمام مسئولان استان از تیم تراکتورسازی باعث شده است این تیم با موفقیت‌های خود باعث مباهات و فخر مردم تبریز و آذربایجان در کشور عزیزمان ایران اسلامی شود، بی‌شک عدم حمایت آنان از باشگاه تراکتورسازی نیز می‌توانست سرنوشت آن تیم را مشابه سرنوشت حال حاضر تیم ماشین‌سازی تبریز تبدیل کند.

امضا کنندگان این طومار خاطرنشان کرده‌اند: تیم ماشین‌سازی تبریز یکی از محبوب‌ترین و با سابقه‌ترین تیم‌های کشورمان است که سابقه و تاریخ آن بسیار بیشتر از تیم‌های حال حاضر در لیگ برتری فوتبال کشور است.

انتهای پیام/60002/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول