اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال شهرداری اراک:

باخت در همدان ما را جزو بدشانس‌ترین تیم‌های فوتبال ایران معرفی کرد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال شهرداری اراک گفت: باخت در همدان ما را جزو بدشانس‌ترین تیم‌های فوتبال ایران معرفی کرد.

باخت در همدان ما را جزو بدشانس‌ترین تیم‌های فوتبال ایران معرفی کرد

محمد رجائیان در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان در خصوص بازی تیمش برابر الوند همدان اظهار داشت: قاعده و قانون نانوشته فوتبال همین است که در یک بازی اگر با بی‌دقتی از فرصت‌ها استفاده نکنید و به گل نرسید قطعاً باید منتظر باشید تا گل بخورید و این‌بار این قانون مثل چند بازی اخیر برای ما اتفاق افتاد.

وی افزود: تیم ما از هیچ نظر مشکلی ندارد، تمرینات بدنسازی اول فصل بسیار خوب انجام شده، تعهدات باشگاه نسبت به کادر فنی و بازیکنان تا سقف 60 درصد پرداخت شده، در بخش پشتیبانی، البسه و اسکان و غذا در بهترین شرایط به سر ‌می‌بریم و خودتان می‌دانید برای این بازی دو روز به همدان ‌‌آمدیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم اما این طور نشد.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری اراک که به علت محرومیت بازی را از جایگاه ورزشگاه مشاهده می‌کرد و روی نیمکت تیمش نبود، تصریح کرد: شاید یکی از دلایل عدم نتیجه‌گیری تیم ما مسایل روحی و روانی است که کادر فنی قبلی و فعلی نتوانستند این مشکل را در تیم حل کنند و ارتباط نزدیکی که باید با بازیکنان برقرار شود محقق نشده و باید با مدیریت باشگاه در این زمینه تصمیمات اتخاذ کنیم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه احتمال تغییرات در کادر فنی یا اضافه کردن بازیکنی در پست‌های مختلف وجود دارد یا خیر؟ تاکید کرد: قطعاً پس از بازگشت به اراک طی جلسه‌ای با کمیته فنی باشگاه در مورد مسایل فنی بحث خواهیم کرد و نظر قطعی را کادر مدیریتی باشگاه اتخاذ خواهند کرد.

رجائیان در پایان خاطر نشان کرد: تیم فوتبال شهرداری اراک از بازیکنان با تجربه و لیگ برتری بهره می‌برد و با این قابلیت توان دارد که در بین هفت تیم بالای جدول قرار بگیرید که امیدواریم با تصمیمات هیئت مدیره باشگاه و نظر کمیته فنی بتوانیم مشکلات روانی تیم را حل کنیم و در هشت هفته باقی مانده نتایج خوبی را کسب کنیم.

در چارچوب رقابت‌های لیگ‌ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) در هفته هجدهم، تیم فوتبال الوند همدان موفق شد با تک گل سه امتیازی آرمین طلایی منش حریف قعر جدولی خود شهرداری اراک را در همدان با شکست بدرقه کند و با کسب 34 امتیاز در رده دوم جدول جا خوش کند و حریف اراکی نیز با همان 16 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

انتهای پیام/89020/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول