اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اعضای شورای شهر مشهد

عملیات اجرایی طرح 100 مسجد مصوبه شورای شهر مشهد آغاز شد

خبرگزاری فارس: با حضور اعضای شورای شهر مشهد، عملیات اجرایی طرح 100 مسجد مصوبه شورای شهر مشهد آغاز شد.

عملیات اجرایی طرح 100 مسجد مصوبه شورای شهر مشهد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا شهریاری عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی احداث 100 مسجد در مشهد اظهار داشت: حضور خیران در این طرح از نکات مثبت اجرای آن است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: این طرح که بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد و اختصاص بودجه 5 میلیارد تومانی از سوی شهرداری برای کمک به احداث 100 مسجد دنبال شده است، توسط رئیس ستاد اقامه نماز کشور مطرح شد.

وی با بیان اینکه یکی از خیران عهده‌دار اجرای 70 مسجد شده است و مابقی توسط بنیاد شهید و ایثارگران احداث می‌شود، تصریح کرد: اعطای پروانه و زمین رایگان از مهم‌ترین تسهیلاتی است که شهرداری به این خیران برای مسجدسازی ارائه می‌دهد.

شهریاری با اشاره به اهمیت توجه به ایجاد و توسعه مراکز درمانی خیریه‌ای گفت: ایجاد طرح جامع پزشکی از طریق شناسایی مکان‌هایی با کاربری‌های در مانی و بهداشتی و تلاش برای ایجاد اینگونه مراکز از نکات مثبت اجرای این طرح‌ها محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: تنظیم طرح جامع پزشکی برای دسترسی تمام شهروندان به مراکز درمانی از مهم‌ترین دستاوردهایی است که با همکاری شورای شهر، شهرداری و نظام پزشکی امکان‌پذیر می‌شود.

انتهای پیام/70005/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول