اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استانداری زنجان:

احداث مسجد باید تبدیل به فرهنگ عمومی شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استانداری زنجان با اشاره به تقبل هزینه‌های احداث مساجد در سطح استان توسط ارگان‌ها گفت: ساخت مسجد باید تبدیل به فرهنگ عمومی شود.

احداث مسجد باید تبدیل به فرهنگ عمومی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی باقری ظهر امروز در مراسم افتتاح مسجد ابوذر واقع در (شهرک ثمین) کوی فرهنگ زنجان با اشاره به کمک‌های انجام شده برای احداث مسجد در سطح استان زنجان اظهار داشت: برای احداث 59 مسجد در سطح استان زنجان کمک اساسی انجام شده است.

* احداث سه مسجد توسط استانداری زنجان

وی با بیان اینکه استانداری زنجان اقدام به احداث سه مسجد در استان زنجان کرده است، خاطرنشان کرد: صفر تا 100 صددرصد هزینه‌های مربوط به احداث این مساجد توسط استانداری زنجان تأمین شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استانداری زنجان ابراز امیدواری کرد که ساخت مسجد در سطح کشور و استان زنجان تبدیل به فرهنگ عمومی شود.

وی با اشاره به آغاز اجرای طرح خودکفایی مساجد گفت: این کار در استان زنجان با افتتاح پنج باب مغازه برای مسجد امیرالمومنین بهارستان زنجان آغاز می‌شود.

* افتتاح پنج باب مغازه مسجد امیرالمومنین

شایان ذکر است، مراسم افتتاح مسجد ابوذر و پنج باب مغازه مربوط به مسجد امیرالمومنین بهارستان زنجان با حضور مسئولان استانی از جمله استاندار و امام جمعه زنجان برگزار شد.

انتهای پیام/73004/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول