اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مهندسی آبفا:

محدودیت‌ها باید تبدیل به فرصت شوند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مهندسی آبفا گفت: باید تا حد ممکن از توانمندی و قابلیت و ظرفیت نیروهای انسانی که در سطح استان سیستان و بلوچستان وجود دارد استفاده و محدودیت‌ها را تبدیل به فرصت کرد.

محدودیت‌ها باید تبدیل به فرصت شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای سیستان و بلوچستان، علی‌اکبر علیمرادی در جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان که برای تصویب بودجه سال 1392 با حضور تمامی سهامداران در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به اینکه سال آینده برای کشور سال مهمی در عرصه سیاسی است و همچنین با توجه به اینکه نگاه مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور هم همین گونه است باید شرکت‌های آب و فاضلاب تمام تلاش خود را در امر آبرسانی برای بهتر شدن نسبت به گذشته به‌کار گیرند.

وی با اشاره به تعامل خوبی که در سطح مدیران استان سیستان و بلوچستان قرار دارد خواستار همکاری بیشتر استانداری و شهرداری ها با شرکت آب و فاضلاب نسبت به گذشته شد.

معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مهندسی آبفا همچنین عملکرد شرکت را خوب ارزیابی کرد و گفت: استفاده از ظرفیت درون سازمانی و فاینانس داخلی یکی از کارهای خوب این شرکت است که باید این بخش را توسعه داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان هم در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مدیران سابق این شرکت گفت: این جلسه بیست و یکمین مجمع عمومی در راستای تصویب بودجه و چهل و پنجمین مجمع عمومی از کل جلسات مجمع برگزار شده در سطح شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان است.

ابوالفضل صدرائیه در زمینه اهم رویکرد شرکت در ارتباط با شعارهای چهارگانه وزارت نیرو بیان داشت: شرکت تمام سعی و تلاش خود را در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و پیگیری برطرف کردن موانع و مشکلات موجود در این ارتباط انجام داده است.

وی افزود: در بحث شفاف سازی شرکت، توسعه روش‌های پرداخت غیرحضوری از طریق تلفن ثابت 1818 و اینترنت انجام داده است و همچنین ارائه آمار و اطلاعات از طریق سایت شرکت که قابل رؤیت برای همه می‌باشد از دیگر اقدامات این شرکت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در مورد کاهش هزینه‌های شرکت و افزایش بهره‌وری گفت: برون سپاری و خصوصی سازی از جمله راه‌های انجام گرفته در بخش کاهش هزینه‌های شرکت است و پرداخت غیر حضوری بالا به میزان 90 درصد در سطح استان که از حد نرمال کشوری نیز بیشتر است یکی از کارهای انجام شده در بخش بهره‌وری شرکت است.

صدرائیه اهم فعالیت‌های شرکت در بحث نامگذاری سال از طرف مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و همچنین در راستای اقتصاد مقاومتی بیان کرد: اولویت خرید شرکت، خرید محصولات داخلی و تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه تمام و اجتناب از شروع پروژه‌های غیر ضروری در این بخش است.

وی ادامه داد: در همین راستا چهار پروژه تصفیه خانه آب سیستان، آبرسانی به نوک‌آباد، آبرسانی به دلگان و ارتقا آب شیرین‌کن شهر زاهدان در آینده نزدیک آماده بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در ادامه جلسه گزارشی از بودجه سال 92 شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان برای تمام حاضران در جلسه ارائه کرد.

محمود میری معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این جلسه از تلاش‌های شرکت آب و فاضلاب استان در راستای امر آبرسانی به مردم این خطه از کشور عزیزمان تشکر و قدردانی کرد.

در پایان جلسه هم کلیات بودجه سال 1392 شرکت آب و فاضلاب به تصویب اعضا رسید.

انتهای پیام/75002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول