اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس عنوان کرد

لزوم دوری از رفتارهای افراط‌گرایانه در بخش‌های مدیریتی

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه نقش مردم در مدیریت بحران‌های اجتماعی و امنیتی به ویژه در سال‌های اول انقلاب بی‌بدیل است، گفت: دوری مسئولان رفتارهای افراط‌گرایانه در بخش‌های مختلف نیاز اساسی کشور است.

لزوم دوری از رفتارهای افراط‌گرایانه در بخش‌های مدیریتی

محمد آشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هرمزگان با اشاره به حضور مردم بندرعباس و هرمزگان در راهپیمایی 22 بهمن سال اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن حماسی و منحصر به ‌فرد بود.

وی با بیان اینکه درک ملت از وضعیت کشور، همواره منطقی و مدبرانه است، ادامه داد: مردم هرمزگان با حضور خود در خیابان‌ها در دستاوردهای انقلاب طی سه دهه اخیر حمایت و پشتیبانی کردند و این مردم شایسته بهترین خدمات هستند.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، ابوموسی و بندرخمیر خاطرنشان کرد: راه امام و شهدا تاکنون با تدبر ملت ماندگار شده است و روز به روز در حال فتح قله‌های جدید است.

آشوری با بیان اینکه فرصت‌های بزرگ برای نظام از راه اعتماد مردمی رقم می‌خورد، تصریح کرد: باید دستاوردهای ملت را به کار و تلاش و اتحاد قدر دانست.

وی افزود: امروز ایران اسلامی و نظام اسلامی به الگویی جدید در حوزه جهانی تبدیل شده است که تمامی مستکبران جهانی از آن بیم دارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه ملت ایران در سایه رهبری دو رهبر مدبر و دلسوز تاکنون بر تمامی مشکلات غلبه و در برابر توطئه‌های دشمنان مصون مانده‌ است، اضافه کرد: مسئولان باید بیشترین تمرکز خود را در حال حاضر به مهار گرانی و فشارها موجود در این راه با هدف رفاه بیشتر جامعه متمرکز کنند.

وی ابراز داشت: دوری جستن از رفتارهای افراط‌گرایانه در شرایط کنونی از مهم‌ترین نیازهای کشور است که باید با حفظ وحدت از این مسائل دوری کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند به پیروزی رسیدن انقلاب گفت: نخستین جرقه‌های انقلاب در سال 42 زده شد که با برنامه‌ریزی و هدایت رهبری امام خمینی (ره) در سال‌ 57 به اوج خود رسید.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نقش مردم تاکنون در تمامی مرحله‌ها و صحنه‌های انقلاب، نقشی برجسته و ارزنده بوده است.

وی اذعان داشت: مردم در اداره و مدیریت بحران‌های اجتماعی و امنیتی به ویژه در سال‌های نخستین عمر انقلاب بیشترین نقش را داشته‌اند.

آشوری در پایان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و بارها کشور را از گردنه‌های خطرناک به سلامت عبور داده است.

انتهای پیام/88001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول