اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل در حاشیه راهپیمایی یوم‌ الله 22 بهمن:

مردم ایران از تمامی امتحانات سربلند بیرون آمده‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زابل گفت: مردم ایران با گوش دادن به فرامین مقام معظم رهبری از تمامی صحنه‌ها و امتحانات سربلند بیرون آمده‌اند.

مردم ایران از تمامی امتحانات سربلند بیرون آمده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی در راهپیمایی یوم‌ الله 22 بهمن در شهرستان زابل اظهار داشت: آمریکا بعد از انقلاب، مردم و رهبری را نشانه گرفته است و دست آمریکا در همه جنایات‌های بعد از انقلاب به خون این مردم آغشته شده است.

امام جمعه زابل ادامه داد: آمریکا بداند که مردم ایران به فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری گوش می‌دهند و در تمامی صحنه‌ها و امتحانات سربلند بیرون آمده‌اند.

طباطبایی عنوان کرد: مردم هم باید بدانند که وعده الهی نزدیک است و پیروزی از آن مسلمانان است.

وی به انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری اشاره کرد و ضمن دعوت مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: مردم باید در این امتحان نیز به حول و قوه الهی در صحنه حاضر شوند تا بتوانند از این امتحان هم سربلند بیرون آمده و دشمنان را مأیوس کنند.

امام جمعه زابل همچنین از مردم زابل به خاطر خلق حماسه امروز یوم‌ الله 22 بهمن تقدیر کرد و افزود: امروز شما مردم مؤمن و سرافراز زابل ثابت کردید که هرگز توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان بر شما تأثیرگذار نخواهد بود و پایبند نظام و پشتیبان ولایت‌فقیه هستید.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه گفت: مسئولان خدمتگزار و نوکر مردم هستند، مردمی که با این شایستگی در صحنه حضور می‌یابند استحقاق خدمات‌رسانی بسیاری هستند.

سید باقر حسینی افزود: شما مردم شریف و ولایتمدار زابل با حضور گسترده و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادید که هیچ تهدید و تحریمی از سوی دشمنان بر شما اثرگذار نیست و پایبند انقلاب و آرمان‌های بزرگ آن هستید.

وی تصریح کرد: به خاطر حضور حماسی شما مردم در راهپیمایی امروز کمال تقدیر و تشکر را دارم.

انتهای‌‌پیام/75002/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول