اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نظرآباد:

مردم همبستگی خود را با ولایت اعلام کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: مهمترین پیام حضور گسترده اقشار مختلف در راهپیمایی امروز تجدید بیعت با ولایت است و این مردم همبستگی خود را با رهبری معظم انقلاب اعلام کردند.

مردم همبستگی خود را با ولایت اعلام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر وثوقی امروز در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن به خبرنگار فارس گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های ملت ایران، تبدیل سختی‌ها و تهدیدها به فرصت است و مردم ما همواره در روزهای سخت عملکرد بهتری دارند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل وقتی کشورهای زورگوی غربی با زبان تهدید با این مردم سخن گفتند، ملت ایران یکپارچه در برابر آنها ایستادگی کرده و اجازه ندادند تهدیدها و تحریم‌ها در عزم و اراده آنها خللی ایجاد کند.

خطیب جمعه شهرستان نظرآباد در پاسخ به این پرسش که حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی امروز چه پیامی برای کشورهای غربی و عوامل فریب‌خورده آنها در داخل کشور دارد؟ گفت: پیام‌های متعددی را می‌توان از نمایش شکوه و اقتدار ملت ایران برداشت کرد، اما به اعتقاد من مهمترین پیام، ولایت‌مداری ما ایرانیان است.

وی ادامه داد: مردم ما بار دیگر ثابت کردند که هیچ زمانی دست از همبستگی  با ولایت و حمایت از رهبری معظم انقلاب برنمی‌دارند.

وثوقی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه امروز جهانیان به رفتار ملت ایران چشم دوخته‌اند، گفت: برخی افراد ساده‌ و زودباور تصور می‌کردند که با افزایش تهدیدها و تحریم‌ها، مردم ما میدان مبارزه را ترک خواهند کرد.

وی تاکید کرد: حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی امروز نشان داد که این مردم هرگز دست از دفاع و پیگیری آرمان‌ها و اصول خود برنخواهند داشت.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه دسیسه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان غربی با حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن خنثی شده است، گفت: آنهایی که تصور می‌کردند مردم ما مایوس شده و دیگر از انقلاب و ولایت دفاع نمی‌کنند، باید امروز به خیابان‌ها می‌آمدند و عزم و اراده ایرانیان را از نزدیک می‌دیدند.

وثوقی در پایان تاکید کرد: کشورهای زورگوی غربی باید مطمئن باشند که دسیسه‌ها و توطئه‌های آنها برای ملت ایران ارزشی ندارد و ما با اتحاد و همدلی و حرکت در مسیر ولایت در برابر دشمنی‌های آنها ایستادگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول