اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر:

شهدا نشان عظمت ملت ایران هستند/پاسداشت یاد شهدا وظیفه‌ اجتماعی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شوشتر گفت: شهدا نشانی از عزت و عظمت ملت ایران است و باید همیشه یاد و خاطره شهدا را در جامعه زنده نگه‌داریم.

شهدا نشان عظمت ملت ایران هستند/پاسداشت یاد شهدا وظیفه‌ اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، عبدالهادی حسین‌زاده در مراسم غبارروبی گلزار شهدای شوشتر اظهار داشت: شهدا سند افتخاری برای حفاظت و پاسداشت اسلام و انقلاب اسلامی هستند و همیشه تاریخ باید نام آنها در جامعه حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه شهدا را باید شناخت، گفت: شهدا افراد بزرگ و بزرگمرد بودند که برای نثار جان خود در راه حفاظت اسلام حتی یک لحظه درنگ نکردند و ولایت‌پذیری را باید از آنها آموخت.

وی با اشاره به اینکه شهدا الگوهایی جاوید هستند، ادامه داد: هر الگوی دنیوی روزی از بین می‌رود و روزی فراموش می‌شود، اما شهدا هیچگاه فراموش نمی‌شوند، چراکه برای ماندن اسلام جان خود را نثار کردند.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری یادواره شهدای شهرستان شوشتر امسال نیز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در سال ‌جاری 40 یادواره شهدا در شوشتر برگزار می‌شود که این مهم نشان از توجه به یاد شهدا در جامعه است.

حسین‌زاده تصریح کرد: تنها از یادواره‌های شهدا حمایت می‌کنیم و در این راستا از همه توان خود استفاده می‌کنیم تا برگزاری این یادواره‌ها به صورت باشکوه باشد.

وی با اشاره به اینکه شناخت سیره شهدا نیاز مبرم جامعه امروز است، افزود: شناخت سیره شهدا در همه بخش‌ها به ویژه بصیرت و ولایت‌پذیری نیاز مبرم جامعه امروز است که باید در دستور کار نهادهای متولی امور شهدا و به ویژه متولیان فرهنگ جامعه قرار گیرد.

وی در پایان یادآور شد: همه در این باره مسئولیت داریم و مسئولیت رسانه‌ها سنگین‌تر است و باید برای انتشار این مسائل در جامعه در راستای گسترش فرهنگ شهادت و ایثار گام برداشت.

انتهای پیام/72006/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول