اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه عسلویه خبر داد

اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان در پایتخت انرژی کشور

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه از اجرای گروه سرود هزار و 357 نفری دانش‌آموزان عسلویه هم‌زمان با 22 بهمن‌ماه در پایتخت انرژی کشور خبر داد.

اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان در پایتخت انرژی کشور

به گزارش‌ خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالله نادری صبح امروز در نشست مسئولان عسلویه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در سال 57 با حرکت مردم پشت سر امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و این نظام با اقتدار و عزت در مسیر رشد و پیشرفت در حرکت است.

وی افزود: در دهه فجر امسال برنامه‌های متنوعی در روستاها و شهرهای مختلف عسلویه برگزار شد و استقبال مردم اعم از شیعه و سنی در مراسم‌ها بسیار خوب بود.

بخشدار ویژه عسلویه از اجرای گروه سرود هزار و 357 نفری دانش‌آموزان عسلویه همزمان با 22 بهمن‌ماه در پایتخت انرژی کشور خبر داد.

نادری با تشریح ویژه برنامه‌های 22 بهمن‌ماه امسال در عسلویه تصریح کرد: راهپیمایی با‌شکوه 22 بهمن امسال مردم عسلویه با حضور سایر اقشار مردم از ساعت 9 صبح و از میدان لنج آغاز خواهد شد؛ این راهپیمایی تا پارک مروارید خلیج فارس عسلویه ادامه خواهد یافت.

وی افزود: شامگاه 21 بهمن‌ماه (ساعت 21) نیز شهر عسلویه و شهرها و روستاهای اطراف با فریادهای الله اکبر مردم که یادآور تکبیرهای سال 1357 مردم ایران خواهد بود، عطرآگین خواهد شد.

بخشدار ویژه عسلویه اضافه کرد: در شامگاه 21 بهمن‌ماه علاوه بر طنین‌انداز شدن فریادهای الله اکبر مردم، شهرها و روستاهای عسلویه به شکرانه سی و چهارمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نورافشانی خواهند شد.

نادری خاطرنشان کرد: روز 22 بهمن‌ماه سال 1391 با حضور باشکوه و وحدت‌بخش مردم عسلویه در راهپیمایی 22 بهمن، برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی و حافظه تاریخی مردم این دیار به یادگار ثبت خواهد شد.

وی گفت: همزمان با شهر عسلویه، راهپیمایی‌های مردمی در این روز باشکوه در تمامی شهرها و روستاهای بخش عسلویه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول