اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش فارس خبر داد

اجرای سرود 1357 نفره دانش‌آموزان در فارس

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: سرود یک‌هزار و 357 نفره دانش‌آموزان در سراسر استان برگزار می‌شود.

اجرای سرود 1357 نفره دانش‌آموزان در فارس

صمد طوبایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در 22 بهمن مانند سال‌های گذشته گروه سرودی متشکل از یک‌هزار و 357 دانش‌آموز در سراسر استان فارس به اجرای سرودهای انقلابی می‌پردازند.

طوبایی نمایش کلیپ انقلاب، برنامه منسجم اقامه نماز جماعت در طول دهه فجر و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دانش‌آموزان با مسئولان را از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش این استان ذکر و اضافه کرد: در این دهه برنامه شکرگزاری و اقامه نماز شکر توسط دانش‌آموزان در مدارس و برخی مساجد بر گزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس همچنین غبار‌روبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی را از دیگر فعالیت‌ها در این دهه عنوان کرد و ادامه داد: در سراسر استان فارس نمایشگاه کتاب با موضوعات انقلاب و تربیت و گسترش معارف اسلامی و اخلاقی برپا می‌شود.

برگزاری مسابقه انشا و اهدای جایزه به بهترین دل‌نوشته‌های دانش‌آموزان دیگر موردی بود که مورد اشاره وی قرار گرفت.

طوبایی متذکر شد: یکی از برنامه‌هایی که در در افزایش روحیه اعتماد به نفس و خود‌باوری دانش‌آموزان موثر است برگزاری مسابقه روزنامه دیواری با موضوع انقلاب و سبک زندگی است.

وی نمایش فیلم‌های انقلابی در سطح سینماها و کانون‌ها، کاشت نهال توسط دانش‌آموزان، تجلیل از دانش‌آموزان نخبه و تجلیل از حافظان قرآن در این دهه را از جمله برنامه‌هایی ذکر کرد که از سوی آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول