اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان یزد:

1357 دانش آموز یزدی در روز 22 بهمن سرود می‌خوانند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی یزد با اشاره به برنامه‌های دانش‌آموزان یزد در ایام‌الله دهه فجر گفت: هزار و 357 دانش‌آموز در روز 22 بهمن به اجرای سرود می‌پردازند.

1357 دانش آموز یزدی در روز 22 بهمن سرود می‌خوانند

علی صدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دانش‌آموزان با همین سن و سال کم در دوران انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی‌های بسیار کردند که شایسته است امروز دانش‌آموزان دهه سوم انقلاب اسلامی راه آنها را در زمینه تحقق ارزش‌های انقلاب اسلامی ادامه دهند.

وی دهه فجر انقلاب اسلامی ایران را یک حادثه فراموش نشدنی و یک واقعه مهم، ماندگار و جاری در سرنوشت کشور دانست و افزود: دهه فجر حادثه‌ای است که بنا به فرمایش امام خمینی(ره ) انفجار نور بود و همه سیاستمداران و صاحب‌نظران جهان را به شگفتی واداشت.

این مسئول ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بود که با رهبری امام خمینی(ره) و اتحاد و ولایت‌پذیری مردم ایران شکل گرفت و پس از امام خمینی(ره) نیز به دست رهبر معظم انقلاب سپرده شد تا امروز ایران اسلامی، ایرانی مقتدر، عزتمند و افتخارآفرین باشد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی یزد افزود: به شکرانه این نعمت بزرگ و به منظور یادآوری خاطرات، جانبازی‌ها، رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های مردان و شیرزنان عرصه پیکار حق و باطل، سازمان بسیج دانش آموزی نیز به سهم خود برنامه‌های متعددی برای ایام دهه فجر امسال تدارک دیده است.

صدری، اعزام راویان فجر به مدارس برای تبیین فلسفه انقلاب اسلامی و دستاوردهای مقدس جمهوری اسلامی، برگزاری جنگ فجر در طول دهه فجر در مدارس استان، شرکت سازمان یافته دانش‌آموزان در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری نمادین آیین ورود امام خمینی(ره) به کشور پس از سال‌ها تبعید، ترویج گفتمان امام و رهبری در مدارس در قالب کتاب، سی‌دی و بروشور و... را از جمله برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی استان یزد در ایام‌الله دهه فجر برشمرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در روز 22 بهمن، پس از پایان راهپیمایی در مراسم ویژه‌ای، هزار و 357 دانش‌آموز دختر مقطع راهنمایی به نشان عدد سال پیروزی انقلاب اسلامی، به اجرای سرود خواهند پرداخت.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی یزد در پایان متذکر شد: این برنامه به احتمال زیاد در میدان امیرچخماق یزد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2464/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول