اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شیعه و سنی همه آمدند

پایتخت انرژی کشور بوی حماسه گرفت

خبرگزاری فارس: راهپیمایی ۲۲ بهمن در عسلویه با حضور شیعه و سنی با شکوه خاصی در حال برگزاری است.

پایتخت انرژی کشور بوی حماسه گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، پایتخت انرژی کشور از نخستین لحظات صبح امروز شاهد آمادگی مردم برای حضور در راهپیمایی بود و از ساعت 9 صبح امروز مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه عسلویه همانند مردم سایر شهرهای کشور با حضوری بی‌نظیر سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

در راهپیمایی امروز در بندر عسلویه همه مردم حضور داشتند و حضور برادران و خواهران اهل سنت در کنار شیعیان جلوه‌ای زیبا و وحدت‌بخش به مراسم بخشید.

سر دادن شعارهای انقلابی و ولایی و تایید نظام جمهوری اسلامی توسط شیعه و سنی در این راهپیمایی عظیم بار دیگر دشمنان را ناامید کرد.

بخشدار ویژه عسلویه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مردم عسلویه همواره در دفاع از ارزش‌ها و معنویات حاضر بوده‌اند و امسال شاهد مشارکت بی‌نظیر مردم اعم از شیعه و سنی هستیم. باید قدردان این حضور بی‌نظیر باشیم و باید با خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر از مردم تجلیل کنیم.

وی یادآور شد: 22 بهمن نماد خودباوری و ایمان مردم مومن و مسلمان ایران اسلامی است و این حضور باشکوه مردم نشان داد که مردم با وجود گذشت 34 سال باز هم به آرمان‌های امام(ره) و انقلاب پایبند هستند.

بخشدار ویژه عسلویه خاطرنشان کرد: امروز دشمن به دنبال زیر سؤال بردن ارزش‌ها و معنویات است و تلاش دارد با ایجاد اختلاف بین مسئولان به اهداف خود برسد.

نادری اذعان داشت: دشمن هیچ زمانی از دشمنی دست بر نمی‌دارد و البته نظام اسلامی همواره در برابر دشمنان مقاومت کرده و همواره شاهد ناکامی دشمنان بوده‌ایم. باید دست در دست هم دهیم و با حرکت در مسیر ولایت فقیه برای تثبیت نظام اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول