اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-331

جندالله: مردم با دشمنی‌های استکبار مبارزه می‏کنند

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه شهرستان دامغان گفت: امروز باید با سختی‌ها و دشمنی‌های استکبار در جبهه‌های جنگ سخت و نرم مبارزه کرد.

جندالله: مردم با دشمنی‌های استکبار مبارزه می‏کنند

عباس جندالله امروز در گفت‏و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در دامغان بیان کرد: انقلاب اسلامی رحمت برای محرومان و مستضعفان به جهت آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی و رها شدن از بند بت‌های زمانه ستم‌شاهی و طاغوت‌های 2500 ساله و در اصل رهایی از بندشیطان و شیطان‌صفتان است.

وی بیان داشت: انقلاب ما یک انقلاب مادی صرف نبود؛ بلکه انقلابی معنوی و اعتقادی و ایدئولوژیکی بود که ریشه‌های آن را تعالیم انبیا و قرآن باید دانست.

جانشین سپاه شهرستان دامغان گفت: این انقلاب، انقلاب محرومان و مستضعفان جهان علیه تمامی مستکبران و زورمداران جهان است و یک الگوی قابل اعتماد و اتکا برای همه ملت‌هاست که بیداری اسلامی نویدبخش آرمان بزرگ رهبر کبیر انقلاب است.

جندالله افزود: سکان این کشتی عظیم و رهبری  آن به دست خلف صالحش حضرت امام خامنه‌ای به سوی جامعه آرمانی جهانی پیش می‌رود.

وی گفت: این ایام‏الله روزهای منتهی به پیروزی انقلاب و روزهای به یادماندنی بعد از پیروزی را تداعی می‌کند؛ روزهای شکنجه و شهادت، زندان، فقر، حلبی‌آبادی‌ها، کوچه‌های فاقد امکانات و فقیرنشین، روستاهای بدون آب بهداشتی، برق، گاز، تلفن، آسفالت، خانه بهداشت و صدها خدمات دیگر که امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون هزاران شهید گلگون کفن صاحب آن هستیم.

روزهای نوکری اربابان آمریکایی و انگلیسی به پایان رسیده است

جانشین سپاه شهرستان دامغان افزود: این روزها،‌ روزهای نوکری اربابان آمریکایی و انگلیسی و اسرائیلی و غربی و شرقی قبل از انقلاب و روزهای عزت و سربلندی بعد انقلاب را یادآوری می‏کند.

جندالله ادامه داد: آن روزها همه همت و تلاش برای میهن و آزادی و دین‌داری و اسلام در لوای مرجعیت دینی بود و نسل جوان و پیر و نوجوان کشور گوش به فرمان امام خمینی رهبرکبیر انقلاب بودند و با کمبودها ساختند و در جنگ هشت ساله توطئه داخلی و خارجی را تحمل کردند و پیروزمندانه آن را پشت سر نهادند.

وی تأکید کرد: امروز باید با سختی‌ها و دشمنی‌های استکبار در جبهه‌های جنگ سخت و جنگ نرم و اقتصادی و خصوصاً فرهنگی مبارزه کنیم.

جانشین سپاه شهرستان دامغان گفت: هیچگاه از یاد نخواهیم برد که برای انقلاب چه کردیم و برای چه وحدت و هم دلی ملی به وجود آوردیم.

انتهای پیام/2249/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول