اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز/169

شهرداری کجور افتتاح شد/ تقسیم کجور به دو بخش شرقی و غربی

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار مازندران، نماینده مردم نوشهر و چالوس، فرماندار و مردم، شهرداری کجور به طور رسمی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

شهرداری کجور افتتاح شد/ تقسیم کجور به دو بخش شرقی و غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از کجور، سید علی‌اکبر طاهایی شامگاه شنبه در آیین افتتاح شهرداری کجور گفت: لازمه تولید ثروت استفاده از طبیعت است، امیدواریم شهر پول و شهر جدید کجور از نظر تولیدات کشاورزی و دامی برای دیگر مناطق کشور نمونه شود.

وی ادامه داد: در حوزه استقلال به برخی اهداف نائل شدیم و به برکت انقلاب و استعدادهای توانمند شکوفاتر  می‌شود.

استاندار مازندران درباره شهرک صنعتی کجور اظهار داشت: جای تأمل است که شهرک صنعتی کجور با وجودی که حتی وزیر نیز از آن بازدید کرد، هنوز راه‌اندازی نشده است و لازم است مشکلات آن برطرف شود.

فرماندار نوشهر نیز در ادامه خاطر نشان کرد: کجور با آنچه قبل از انقلاب با آن مواجه بود با الان قابل مقایسه نیست و امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت‌های زیادی در کجور هستیم.

محمدعلی قمی‌اویلی افزود: برق، آب، راه‌های دسترسی و ... به برکت انقلاب به بخش کجور آمد و امروز کجور از این نعمت‌ها بهره‌مند است.

وی تصریح کرد: با وجود همه اقداماتی که در بخش کجور شد، اما واژه محروم در پسوند کجور همچنان مانده است که امیدواریم با ارتقا یافتن به شهر، شاهد توسعه بیشتر در بخش کجور باشیم.

وی عنوان کرد: پیشنهاد می‌شود برای توسعه بیشتر و سریع‌تر در بخش کجور، این منطقه به دو بخش غربی و شرقی تقسیم شود تا شاهد توسعه و آبادانی بسیار بیشتری در بخش‌های زیرساختی کجور باشیم.

انتهای پیام/86020/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول