اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بم:

ملت ایران اقتدار خود را به جهان نشان می‌دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بم گفت: ملت ایران اقتدار خود را در یوم‌الله 22 بهمن به رخ جهانیان می‌کشد.

ملت ایران اقتدار خود را به جهان نشان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام قاسم دانشی عصر امروز در نشست بصیرتی که با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان برگزار شد، با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ملت غیور ایران اسلامی در پرتو الهی و حمایت از ولایت مطلق فقیه خود را در ابعاد گوناگون به رخ جهانیان کشیده است.

وی افزود:عزت و اقتدار کنونی کشور ما در سطح جهان نتیجه تلاش و زحمات بنیانگذار جمهوری اسلامی و پشتیبانی بی‌چون و چرای ملت ولایتمدار حاصل شده است.

دانشی با تاکید بر اینکه اگر همه ما در راه خدا قدم برداریم کسی قادر نیست در برابر اراده ما مقاومت کند، ابراز داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی جلوه‌گر اراده ملتی است که با توکل بر خداوند طاغوت زمان خود را سرنگون کردند.

وی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را یک وظیفه همگانی دانست و عنوان کرد: این راهپیمایی نشانه وفاداری مردم به نظام و ولایت است.

یدالله جوانی استاد دانشگاه تهران در ادامه این نشست بر ضرورت نگاه مقایسه‌ای به قبل و بعد از انقلاب اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک موهبت الهی است. 

وی افزود: انقلاب اسلامی مسیر ملت ایران را تغییر داد در حالی که قبل از انقلاب شاهد حضور ده‌ها هزار نفر از بیگانگان در بخش‌های مختلف نظامی و سیاسی کشور بودیم و خبری از آزادی و استقلال ملت ایران نبود.

جوانی گفت: انقلاب باشکوه ملت ایران حکومت 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی که پشتیبانی ‌قدرت‌های جهانی را به همراه داشت به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

وی ابراز داشت: دشمن در عرصه‌های نظامی، فرهنگی و علمی با ایران نبرد کرده ‌و در حال حاضر نیز دشمن جنگ اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده است.

جوانی گفت: در حال حاضر ایران اسلامی به قدرت اول خاورمیانه مبدل شده ‌و این موضوع خشم دشمنان را به همراه داشته است.

وی عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اسلام‌ستیزی استکبار در شرق و غرب عالم آغاز شد و هم اکنون به اوج خود رسیده که این توطئه هوشیاری و اتحاد مسلمانان جهان را می‌طلبد.

انتهای پیام/2446/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول