اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه دانشگاه شهید چمران اهواز:

22 بهمن ظرفیت‌های ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید

خبرگزاری فارس: دانشگاه شهید چمران اهواز به مناسبت فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرده و مردم را به سوی حضور پرشورتر راهپیمایی 22 بهمن فراخواند.

22 بهمن ظرفیت‌های ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، دانشگاه شهید چمران اهواز در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس استان خوزستان ارسال شده، آورده است: دگر بار عطر روح بخش ماه بهار انقلاب اسلامی، ماه پرخاطره بهمن، در فصل خزان و سرما به مشام تمام وفاداران انقلاب اسلامی رسید و مردم انقلابی و مبارز ایران اسلامی را سرشار از  شور و حماسه‌ حضور ساخت.

در این بیانیه آورده است: دهه فجر، یادآور عزم پولادین و اراده آهنین غیورمردانی است که برای نیل به اهداف متعالی در قالب نظامی مبتنی بر اصول اعتقادی و ارزشی اسلام، در مقابل گلوله‌های دژخیمان سینه سپر کردند و اعجاز پیروزی خون بر شمشیر را به مردم دنیا نشان دادند و انقلابی آفریدند که چشمان دنیا را به خود خیره کرد به طوری که امروز الگوی تمام آزادی خواهان جهان است.

*شبهه افکنی دشمنان

در ادامه بیانیه دانشگاه شهید چمران اهواز تاکید شده است: تردیدی نیست که انقلاب اسلامی ایران بعد از پیروزی، همواره خار چشم ایادی و اجانب استکبار بوده و هست.

هم‌چنین عنوان شده است: تلاش و پشتکار بی‌وقفه و شبانه روزی فرزندان غیور وطن در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی، سیاسی و بین المللی، موج‌های پرتلاطم انقلاب را در دریای بیکران علم و دانش به سمت دریچه‌های نورانی تکنولوژی و پیشرفت پیش می‌راند؛ اما باتلاق نشینان پر طمطراق، در راس آنها شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل غاصب، که نمی‌توانند اقتدار و عزت و عظمت ایرانیان را ببینند، برای درهم شکستن کشتی انقلاب و متوقف کردن پیشرفت آن، از هیچ شبهه افکنی، فتنه پراکنی، تهدید و تحریم ناجوانمردانه دست بر نمی‌دارد.

*22 بهمن از اهمیتی مضاعف برخوردار است

دانشگاه شهید چمران اهواز در ادامه بیانیه خود با دعوت عموم ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نوشته است: در شرایط بسیار حساس و سرنوشت ساز کنونی که جامعه بشری در حال عبور از پیچ بزرگ تاریخی است و ملت ایران نیز در آستانه حضور در آزمون خطیر انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 قرار دارد، راهپیمایی سراسری یوم الله 22 بهمن از اهمیتی مضاعف برخوردار بوده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: تردیدی نیست حضور گسترده، پرشور و با صلابت ملت شریف و انقلابی ایران در این رزمایش ملی، برخلاف آرزوی ضد انقلاب و جبهه متحد استکبار و سلطه، ظرفیت‌های ایران اسلامی در عرصه پیشتازی تحولات راهبردی و گذر از این مقطع طلایی را به رخ جهانیان خواهد کشید.

*لحظه‌ای علَمِ علم بر زمین نخواهد ماند

در پایان این بیانیه نگاشته شده است: دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان محور توسعه آموزش عالی استان همراه با جامعه دانشگاهیان با مردم مقاوم و شهیدپرور خوزستان هم‌صدا شده و با حضوری پرشور و حداکثری در این راهپیمائی عظیم بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمانی دوباره خواهند کرد تا به مستکبران عالم بفهمانند که حتی لحظه‌ای علَمِ علم را بر زمین نخواهند گذاشت و تسلیم تحریم‌ها و زورگویی‌های آنان نخواهند شد. 

انتهای پیام/ 72001/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول