اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

10 باخت، 10 مساوی، حاصل 25 بازی

تداوم نمایش ضعیف در روزی که پای "آقای هت‌تریک" به توپ نخورد

خبرگزاری فارس: آلومینیوم در حالی با سرمربیگری اکبر میثاقیان در خطر سقوط قرار گرفته است که به نظر می‌آید، این تیم نتوانسته است از بازیکنان خریداری شده مثل "ایمون زائد" و "میلاد میداوودی" استفاده لازم را ببرد.

تداوم نمایش ضعیف در روزی که پای "آقای هت‌تریک" به توپ نخورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، صعود تیم آلومینیوم هرمزگان به عنوان نخستین تیم از این استان به لیگ برتر بسیاری از فوتبال دوستان را در این خطه به روزهای خوش فوتبال امیدوار کرد.

این تیم که چندین سال در دسته یک برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کرد، سرانجام توانست با بازیکنانی گمنام به رهبری اکبر میثاقیان به سطح اول فوتبال کشور برسد.

تیم آلومینیوم که یکی از خطوط دفاعی قوی از بین تیم‌ها را در نیم فصل اول به خود اختصاص داده بود به نظر بسیاری از کارشناسان تیمی با تفکرات کاملا دفاعی محسوب می‌شد که در اغلب بازی‌ها حتی بازی‌های خانگی برای کسب یک امتیاز به زمین می‌رفت و برای رسیدن به گل بیشتر به اتفاقات و یا ضربات ایستگاهی دل خوش می‌کرد.

از همین‌رو مسئولان این تیم در تعطیلات نیم فصل با هدف تقویت خط حمله دست به خرید بازیکنانی همانند میلاد میداوودی، ایمون زائد، مجتبی زارعی و یک بازیکن خارجی زدند.

اما در چند بازی اخیر آنگونه که مشاهده شده و از روند نتیجه‌گیری آلومینیوم بر می‌آید، کادر فنی این تیم نتوانسته‌ است از بازیکنان نامبرده استفاده لازم را ببرد.

به نظر می‌آید عدم چینش بازیکنی طراح و برنامه‌ریز، پشت سر بازیکنانی همانند میداوودی و زائد یکی از دلائل اصلی است که سبب عدم نتیجه‌گیری مناسب و دلخواه برای تیم میثاقیان شده است.

هر چند که میثاقیان همواره از ابتدای لیگ برتر بر این عقیده و نظر بوده است که تیمش دارای سیستم و تاکتیکی حساب شده است، اما معمولا تیمش در بازی‌های خانگی که به حداکثر امتیازها نیز احتیاج داشته، یا در لاک دفاعی فرو رفته و یا نتوانسته است حملاتی حساب شده و زهر‌دار را بر روی دروازه حریفان ترتیب دهد.

به عنوان نمونه در بازی اخیر این تیم هرمزگانی در مقابل پیکان در ورزشگاه خلیج فارس که در مقابل چندین هزار تماشاگر بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد، در نیمه اول حتی یکبار نیز توپ به ایمون زائد رسانده نشد.

هر چند که به گفته مسئولان و مربیان این تیم، آلومینیوم در مقایسه با سایر تیم‌های لیگ برتری دارای محدویت‌هایی در امکانات مالی و سایر بخش‌هاست، اما حداقل انتظاری که تماشاچیان و علاقه‌مندان از این تیم دارند، ارائه بازی‌هایی منطقی و زیبا و بر اساس تاکتیک مشخص است که به زیبایی‌ بازی‌های این تیم می‌افزاید.

آلومینیوم پس از باخت در هفته بیست و پنجم در مقابل پیکان با 25 امتیاز کماکان در رده چهاردهم جدول باقی ماند، تا چشم امید علاقه‌مندان به این تیم به بازی در مقابل صنعت نفت ته جدولی در آبادان باشد که چیزی برای از دست دادن ندارد.

هر چند که اکبر میثاقیان از آغاز لیگ تاکنون همواره در مصاحبه‌ها و اظهارنظرهایش بر ماندن آلومینیوم در جدول لیگ برتر طی فصل جاری تأکید کرده است، اما باید به بازی‌های سخت و دشوار این تیم که در برابر تیم‌هایی همانند پرسپولیس است چشم داشت و باید دید که آیا سرانجام تماشاچیان قانع می‌شوند که اکبر میثاقیان تفکرات هجومیش بر تفکرات دفاعیش غلبه کرده است یا نه!

انتهای پیام/88001/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول