اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

هیچ وقت داوری به نفع ما نیست

تقوی: مستحق باخت نبودیم/ تمام اتفاقات بد برای سایپاست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مستحق شکست مقابل آلومینیوم هرمزگان نبودیم.

تقوی: مستحق باخت نبودیم/ تمام اتفاقات بد برای سایپاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر عباس، مجتبی تقوی پس از شکست یک بر صفر مقابل آلومینیوم هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: مستحق چنین باختی نبودیم. البته خوشحالم که بازی خوبی در شان مردم دوست داشتنی مردم بندر عباس برگزار شد. لیاقت آنها بیشتر از این چیزهاست. ما سعی کردیم با تمام وجود بازی کنیم اما اتفاقات بد فقط برای سایپا است و تیم ما 10 نفره شد. مثل 3-4 بازی دیگر که 10 نفره شدیم اما به عقیده کارشناسان داوری این اخراج‌ها درست نبوده است.

وی افزود: تمام تلاش مان را کردیم تا موفق شویم اما هیچ وقت داوری به نفع ما نیست و از گلوی ما هم چنین چیزهایی پایین نمی‌رود. اینها برای کسانی خوب است که به آن عادت دارند. شاهد بی‌عدالتی داور بودیم با این حال به آلومینیوم هرمزگان تبریک می‌گویم که در این بازی پیروز شد.

سرمربی سایپا در مورد ناکامی این تیم در نیم فصل دوم گفت: ما در نیم فصل دوم 6 امتیاز گرفته‌ایم آن هم در حالی که داوری‌های مناسبی برای تیم ما نشده است. تیم ما یک تیم پرمهره نیست. اما زحمت خود را می‌کشد. روند موفقیت با امر نتیجه‌گیری متفاوت است. خود من هم از نتایج در نیم فصل دوم راضی نیستم. بیشترین سهم را در این مسئله عدم گلزنی ما دارد. در بازی با گهر، فولاد، داماش و بازی‌های دیگر مشکل گلزنی داشتیم.

تقوی تصریح کرد: تیم آلومینیوم امروز احساساتی بازی کرد و روی اتفاقات به گل رسیدند. با تمام احترامی که برای حریف قائلم اما ما شایسته باخت نبودیم. 10 نفره بازی کردن در بندر عباس کار سختی است و بازیکنان تمام تلاش‌شان را انجام دادند.

وی در مورد اینکه داور به درستی بازیکن شما را اخراج کرد، گفت: انگار شما وسط زمین بودید و همه چیز را می‌دیدی. ما که در کنار زمین بودیم اینقدر صریح در مورد داوری صحبت نمی‌کنیم. بهتر است در این مورد کارشناس داوری نظر بدهد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول