اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوزدهمین هفته لیگ برتر والیبال؛

کاله مازندران به سختی آلومینیوم المهدی را شکست داد/ اعتراض شدید میهمان به نتیجه

خبرگزاری فارس: در نوزدهمین هفته لیگ برتر والیبال کاله مازندران توانست در خانه به سختی و با نتیجه سه بر دو آلومینیوم المهدی بندرعباس را شکست دهد که بازیکنان و عوامل فنی این تیم جنوبی به شدت به نتیجه دیدار معترض بودند.

کاله مازندران به سختی آلومینیوم المهدی را شکست داد/ اعتراض شدید میهمان به نتیجه

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در هشتمین دیدار دور برگشت و نوزدهمین هفته بیست و ششمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی‌مقدم عصر امروز چهارشنبه کاله مازندران در دیدار سرنوشت‌ساز خانگی از آلومینیوم المهدی بندرعباس میزبانی کرد.

در این دیدار که در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) آمل با استقبال دو هزار نفری تماشاگران و والیبال‌دوستان همراه بود، حاشیه‌های زیادی مشاهده شد.

کاله مازندران که در دور رفت لیگ برتر والیبال از نماینده جنوبی این رقابت‌ها متحمل شکست شد به شدت به دنبال کسب امتیازات لازم و پیروزی خانگی بود تا در نهایت در این مسابقه سه بر دو پیروز میدان باشد.

در ست نخست این دیدار شاگردان ملی‌پوش و باتجربه بهروز عطایی در کاله مازندران توانستند با امتیاز (25 بر 22) از سد حریف خود بگذرند و در ست دوم نیز با امتیاز نزدیک (26 بر 24) طعم شیرین پیروزی را چشیدند.

بازیکنان کاله مازندران در حالی که در گیم سوم امتیاز (18 بر 21) به سود آلومینیوم را به تساوی کشاند در اوج حساسیت نتوانست با پیروزی سه بر صفر هر سه امتیاز این رویارویی را از آن خود کند بلکه در پایان این ست ( 25 بر 23) نتیجه را به آلومینیوم تقدیم کرد.

این در حالی بود که والیبالیست‌های کاله می‌توانستند کار را در سه ست متوالی به سود خود خاتمه دهند ولی وضعیت خود را دشوارتر کرده و بازی را به سمت ست پنجم بردند.

در ست چهارم که تیم کاله اشکالات زیادی را به خود می‌دید شاگردان محمدرضا دامغانی با نتیجه مشابه (25 بر 23) کار را به تساوی دو بر دو کشاندند.

در اواسط ست پنجم در حالی که نماینده مازندران با یک امتیاز از حریف بندری خود پیشی گرفته بود درگیری لفظی بین بازیکنان دو تیم اتفاق افتاد که با وساطت کاپیتان‌های دو تیم و داور نخست بازی ادامه پیدا کرد.

اوج حاشیه در امتیاز آخر و پیروزی‌بخش کاله مازندران بود زیرا در آنچه که مشاهده شد در امتیاز پایانی توپ کاله‌ای‌ها به والیبالیست مدافع آلومینیوم رضا صفایی برخورد کرده و به بیرون رفت که بازیکنان و عوامل فنی بندرعباس به شدت به این توپ معترض بوده و معتقد بودند توپ به بدن بازیکنشان برخوردی نداشت.

ولی ست پایانی این دیدار نیز با امتیاز (19 بر 17) به سود کاله مزندران به پایان رسید تا این تیم شمالی سه بر دو برنده دیدار باشد.

این اعتراضات به میز ناظر و داوران کنار کشیده شد و محمود کشفی و احمد بندری شاهد اعتراضات شدید و حرف‌های ناشایست آلومینیومی‌ها بودند.  

محمود کشفی بر اساس اعلام فدراسیون والیبال ناظر فدراسیون در این دیدار بوده که احمد بندری نیز به عنوان ناظر ویژه به آمل آمد همچنین حسین پورکاشیان و محمد سرمست نیز داوران این دیدار بودند.

این دیدار حساس علاوه بر پخش از شبکه استانی طبرستان از شبکه سوم سیما نیز به طور مستقیم به روی آنتن رفت و همچنین مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی نیز با حضور در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) این دیدار را از نزدیک مشاهده کردند.

در پایان هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال رده‌های اول تا سوم این مسابقات دست نخورد و پس از پیکان تهران 42 امتیازی و متین ورامین 41 امتیازی، کاله مازندران با 37 امتیاز در رده سوم جای دارد.

انتهای پیام/86012/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول