اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

زاید را آورده‌ایم که گلزنی کند/ دهقانی که علی دایی نیست!

میثاقیان: برنامه تاکتیکی آلومینیوم از مریخ نیامده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: برنامه تاکتیکی آلومینیوم را من دادم و از کره مریخ نیامده است.

میثاقیان: برنامه تاکتیکی آلومینیوم از مریخ نیامده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اکبر میثاقیان پس از پیروزی یک بر صفر برابر سایپا در نشست خبری اظهار داشت: در بازی با راه آهن هم مستحق باخت نبودیم و حق‌مان حداقل مساوی بود. در گذشته ممکن بود برای کسب یک امتیاز به میدان برویم اما اکنون فقط برد می‌خواهیم. در دیدار برابر سایپا در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم. یک گل زدیم و 4-5 گل نزدیم. اگر نمی‌بردیم شرایط‌مان سخت می‌شد. سایپا تیم خوبی است و مربی و بازیکنان خوبی دارد. ما هم تلاش می‌کنیم تا به رده‌های بالای جدول برسیم.

وی در مورد اینکه تصور می ‌کرد زاید پس از ورود به میدان گلزنی کند، گفت: زاید را برای چه آورده‌ایم؟ او را آورده‌ایم تا گلزنی کند. البته در تمرین تیم ما بد جوری ضرب دید با این حال توانست به تیم کمک کند.

میثاقیان در مورد اینکه آلومینیوم برنامه تاکتیکی مشخصی در بازی‌های لیگ برتر ندارد، گفت: ما در چند بازی حریف را تحت تاثیر خودمان قرار دادیم. آن برنامه‌های تاکتیکی از کره مریخ نیامده است و من آنها را به تیم داده بودم.

وی در مورد اینکه تیمش هافبک ندارد،‌گفت: تیم ما هافبک هم دارد و بازیکنان خوبی داریم.

سرمربی‌ آلومینیوم در مورد پیروزی با یک گل گفت: ما برای 3 امتیاز می‌جنگیم حتی اگر نیم هیچ هم ببریم و 3 امتیاز را بدهند خوب است. در بازی با سایپا هم می‌خواستیم پیروزی را حفظ کنیم.

وی در مورد اخطاری که هادی دهقانی در این بازی گرفت، گفت:  او که علی دایی نیست. دهقانی بازیکن جوانی است و اخطار هم می‌گیرد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول