اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از اعتراض شدید بازیکنان و عوامل آلومینیوم المهدی؛

پورکاشیان: به رأی خودم 100 درصد اطمینان دارم/ اعتراض آلومینیوم بی‌مورد است

خبرگزاری فارس: داور دیدار حساس هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال بین کاله مازندران و آلومینیوم المهدی بندرعباس گفت: به رأی خودم در مورد آخرین امتیاز این دیدار 100 درصد اطمینان دارم و اعتراض بازیکنان و عوامل آلومینیوم بی‌مورد است.

پورکاشیان: به رأی خودم 100 درصد اطمینان دارم/ اعتراض آلومینیوم بی‌مورد است

حسین پورکاشیان شامگاه امروز پس از اعتراض شدید بازیکنان و عوامل فنی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس در امتیاز پایانی که به سود کاله مازندران اعلام شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل گفت: به رأی خودم در مورد آخرین امتیاز این دیدار 100 درصد اطمینان دارم و اعتراض بازیکنان و عوامل آلومینیوم بی‌مورد است.

وی افزود: در حالی که نتیجه دیدار در ست پنجم 18 بر 17 به سود کاله مازندران بود در آخرین امتیاز توپ مهاجمان کاله به زانوی رضا صفایی والیبالیست آلومینیوم که برای دفاع بلند شده بود برخورد کرده و پس از دفاع به اوت رفت.

پورکاشیان با اعلام اینکه کاملا این صحنه را مشاهده کرده و امتیاز را به کاله مازندران دادم، تصریح کرد: به درستی این امتیاز به کاله داده شد.

داور دیدار حساس هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال بین کاله مازندران و آلومینیوم المهدی بندرعباس در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس در مورد اعتراض شدید عوامل و بازیکنان آلومینیوم به این امتیاز پیروزی‌بخش برای کاله یادآور شد: از این اعتراضات در طول بازی زیاد است، طبیعی است که آنها اعتراض کنند و باید اعتراض بکنند زیرا با این امتیاز بازنده میدان شدند.

پورکاشیان با اعلام اینکه من قاضی و داور میدان هستم و امر قضاوت را بر عهده دارم، عنوان کرد: 100 درصد به این نظرم اطمینان دارم.

انتهای پیام/86012/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول